نگاشته شده توسط: golmaryam | مارس 31, 2009

میبینی مهندس، تهرانه ها

dsc07484

از اون جایی که ما در حسادت و مرغ همسایه غاز است و اینها دست همه را از پشت بسته ایم، خواستم خدمتتون عرض کنم که عکس بالایی همین الان، داغ داغ از تنور درآمده که مردم هی پز بهار برفی خود را به ما ندهند. یک برفی داره می باره که نگو و نپرس. دوباره باهاس لباس زمستونی هارو از تو بقچه تقچه ها بکشیم بیرون.


پاسخ

  1. vayyyyy che ajib , sad rahmat be inja, yani 13 bedar tatile dige

  2. چه بد 😦 همه شکوفه ها و سر درختی ها رو سرما زد پس 😦

  3. اوه اوه عجب وضعیتیه!
    فکر کنم آه من تهرانو گرفت!

  4. سلام گل مریم
    خوبی؟
    اول سال نو مبارک
    دوم:
    ای بابا…….برف و بارون که خوبه…..رحمت الهیه…..درسته دوباره باید لباس زمستونی هارو از تو بقچه تقچه ها بکشیم بیرون…ولی عوضش دم به دقیقه برق نمیره و آب هم فشارش کم نمیشه تا توی حموم بلای جون آدم بشه
    تهران و همدان خیلی برف اومده…..راستی به منم سربزن
    خوشحال میشم
    فعلا
    بای

  5. نمی دونم چرا دلم یه کمی خنک شدهD:

  6. سلام دوست عزیز من بطور اتفاقی از وبلاگ دختر دایی کوچولوم سحری به وبلاگ شما سر زدم و از نوشته هاتون خوشم اومد بهم سربزنید موفق باشید


بیان دیدگاه

دسته‌بندی