نگاشته شده توسط: golmaryam | نوامبر 29, 2016

تو میتونی گ.م

فکر کنم یک ساعت دیگه افتاب طلوع کنه. خوابم نبرد. اومدم نشستم سر درسم. یک مرتبه به ذهنم رسید که: شاید اون هم درد میکشه؟ اشک اومد پشت پلکهام. فکر کردم به خودم بعد از تمام شدن این ماجراها و داستانها. نگاهش کردم، گ.م رو نگاه کردم. زنی که قراره باشم. زنی که از تمام اینها جون سالم به در میبره و استوار سر جاش می ایسته،  یا شاید هم به رفتن ادامه میده. بیتا گفت دوست داره با من بعدی دوست بشه. با زنی که تونسته تاب بیاره. ولی من با اون زن غریبه ام. با اون زن جان سخت غریبه ام. ایا تحسینش میکنم؟ زنی رو که تاب میاره و میگذره؟ نمیشناسمش. ازش میترسم. به نظرم سرد و بی احساس میاد. همین زن دلبسته و وابسته و غمگین برام اشناتره. مدلش رو میشناسم. اون ادمی که قراره باشم منو میترسونه. فکر میکنم چیزی شبیه به مردها است. سخت و بی احساس. دلم نمیخواد شبیه مردها باشم.

Responses

  1. Az pasesh bar miyay; just take your time 🙂

    • مرسی :*


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

