نگاشته شده توسط: golmaryam | اکتبر 20, 2016

کره خر بنفشم

اومدم توی وبلاگم، یعنی جایی که میتونم بنویسم و دیدم که یک پیش نویس به نام «کره خر بنفشم» اینجا از شش سال پیش مونده و داره خاک میخوره. برداشتم فوتش کردم و گذاشتم لب طاقچه. گفتم حیفه. شیش سال به پای من نشسته که یه روز برگردم و بفرستمش هوا. جهانی اش کنم. چرا که نه؟ بیا سعی مون رو بکنیم. شاید شد. شاید بازم ازکره خر بنفش و یابوی سبز و قورباغه ی قرمز نوشتم براتون. شاید باز هم قصه های عجیب و کمی باورکردنی و قسمتی غیر قابل باور داشتم.

بیتا بهم گفت که برم پرشین بلاگ که فیلتر نیست. ولی خوب اگه میرفتم پرشین بلاگ کی کره خر بنفشم رو از رو زمین برمیداشت و مینوشت؟ این شد که دوباره همین جا مینویسم.
فعلا همین قدری بدونید که اومدم ماکارونی گرم کنم بخورم، یادم افتاد که بیمزه اس. یه قاشق ابغوره بهش اضافه کردم و سس تند خانگی. معده ام مچاله شد با خوردنش. یک کلاس رایتینگ دارم. برام جالبه که اولین کلاسی که در بلاد کفر برداشتم رایتینگه. ایا در این نشانه ای نیست برای بی ایمانان؟ مدام یاد کلاسهای سپینود می افتم. دوباره به هیجان میام. نفس نوشتن ادم رو به هیجان میاره. معلممون تپل، سیاه، خوش لباس و بسیار بانمکه. لباسهاشو خیلی قشنگ با هم ست میکنه. عاشق رنگ بنفشه(میدونستید بلوز بنفش با شلوار مشکی که خط طلایی داره و صندل طلایی خیلی شیک میشه؟) عاشق ادا اصولا و مدل تعریف کردنهاش هستم. یک جورهایی خیلی با سپینود فرق میکنه و یک جورهایی منو همه اش یاد سپینود میندازه. اولین انشامو هم در مورد سپینود و کلاسهایی که داشتیم نوشتم. وقتی نوشتمشون دلم تنگ شد. دیدم که اوه عجب پیشینه ای داشتیم ما با هم. چه قصه هایی رو پشت سر گذاشتیم و حالا هر کدوممون یه گوشه ی دنیا داریم نون و ماستمون رو میخوریم. بله ماست هم خودمون میزنیم. خیلی تعریفی نیست ولی خوب بهتر از ماست های شیرین اینجا است. بقیه شو بعدا تعریف کنم. خوب؟

Responses

  1. Che khob ke minevisi dobare 🙂

    • ممنون که میخونید:)


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

