نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 25, 2015

ای لحظه ی شگفت عظیمت

صبح روز تولدم رو با چت و صحبت با دوستام شروع کردم. دخترا داشتن میرفتن سر کار. من داشتم با ماندانا باب اسفنجی نگاه می کردم و پیش خودم فکر می کردم روز تولدم رو چه جوری بگذرونم. برم سینما؟ خرید؟ کافه؟ البته باید تا ساعت دوازده و نیم برگردم که برم ماندانارو از کلاس زبان بردارم و سام پشت در نمونه و ناهار هم درست کنم براشون. شب هم تا ساعت هشت کلاس زبان دارم. علی رفته انزلی و احتمالا نصف شب برمی گرده. خیلی وسط هفته است. حتی یه جورایی سر هفته .
دیشب که علی اومد خونه برام گل نرگس گرفته بود. همین که گفت تولدت مبارک، ماندانا شروع کرد به گریه و زاری که چرا همه اش تولد توئه؟ تو چند تا تولد داری؟ های وای من چرا تولد ندارم و از این حرفا. تا اون لحظه حالم خوب بود. ولی بچه تونست در طرفه العینی حالمو بد کنه. تازه همون روز یه کفش تق تقی نقره ای خیلی خوشگل براش گرفته بودیم. نمی دونم چرا انقدر حرفش روم تاثیر گذاشت. شاید چون کله ام گرم بود. شاید واقعا حالم خوب نبود و تظاهر می کردم که حالم خوبه. شاید. شاید. شاید. به هرحال رفتم تو دسشویی و یه دل سیر گریه کردم. جو خونه یه جور بدی شد. نمی خواستم انقدر ضعیف و طفلکی به نظر برسم. دلمم به حال خودم نسوخته بود. بیشتر فکر می کردم کجای کارم اشتباه بوده که بچه ام حتی چند شاخه گل خشک و خالی رو برای مامانش نمی تونه تحمل کنه؟ القصه بعدش دیگه حالم بهتر شد و علی برای بچه ها قصه خوند و خوابوندشون و نشستیم با هم حرف زدیم . شدم یه زن سی و نه ساله که خیلی هم از خودش خوشحاله و یک سال عجیب پر فراز و فرود پیش روش داره. میریم که یک شروع عجیب و غریب رو با هم جشن بگیریم. با ما همراه باشید.

Responses

  1. تولدت مبارک گلمریم جان
    فکر می کردم مهاجرت کردی اما انگار هنوز نرفتی
    خوشحال شدم از این که نرفتی

  2. گلمریم جان نمی دونم رفتی یا نه هنوز. تا جایی که فضولی من اجازه میده رفتی. خوب خوبیش اینه دیگه بدون فیلتر شکن می نویسی. منتظرتیم هر جا که هستی.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

