نگاشته شده توسط: golmaryam | اوت 3, 2014

پرنسس من

ماندانا: مامان آیسان گفت: پرنسس من چطوره؟
من: آخی.. به تو گفت؟ – "نه به آیسان گفت." بغلش کردم و گفتم: پرنسس من چطوره؟ خندید. بعد از شش روز می دیدمش. پریده بود توی بغلم. جوراب شلواری صورتی گلدار و پیراهن سورمه ای و کفش گل گلی را با ذوق پوشیده بود. مامان تو چقدر خوبی.چه چیزای خوبی برام خریدی. خیلی دوستت دارم. شب با کفش خوابید. گفت وقتی خوابیدم از پام درشون بیار. صبح که بیدار شد باز کفش ها پاش بود. توی آشپزخانه داشتم ناهار و صبحانه آماده می کردم. یخچال را از برق کشیده بودم. گردوها وسط آشپزخانه پخش و پلا بود. مرغ روی گاز می جوشید.بوی برنج خانه ساعت هفت و نیم صبح را برداشته بود. به جارو کشیدن نمی رسیدم. چرا این کارها تمامی ندارد؟ گرمم بود. چشمهاش هنوز درست و حسابی باز نشده بود. آمد جلو و جویده جویده گفت: سلام. خم شدم و بوسیدمش. یواش توی گوشم گفت: بهم بگو پرنسس من چطوره؟ یک چیزی چسبید بیخ گلوم. پشت پلکهام خیس شد. گفتم: پرنسس من چطوره؟ بغلش کردم. لاغر و استخوانی و زیبا است. موهاش نرم و مجعد و به هم ریخته. پرنسس من چطوره؟ پرنسس من چطوره؟ بعد گفت: فقط من پرنسس توام. هیشکی دیگه پرنسس تو نیست. معلومه عزیزم. فقط تو پرنسس منی. من و پرنسسم نشستیم توی بغل هم. روی زمین. وسط گردوها. توی قلمرو کوچکمان. فرش قهوه ای نازک. هوا گرم بود. من خسته بودم. چشم هام خواب داشت. دلم گرفته بود و می خواستم پرنسس کسی باشم که وجود نداشت.

Responses

  1. فکر می کنم همه زن ها دوست دارند پرنسس کسی باشن…و خیلی غم انگیزه که اون آدم وجود نداشته باشه…و از همه بدتر اینکه آدم خاصی وجود داشته باشه که دوست داشته باشی پرنسسش باشی ولی اون نخواد!

    • هومم. می فهمم..


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

