نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئیه 24, 2013

سهم من پایین رفتن از یک پله متروک است *

1- نشستم پشت میزم و تصمیم گرفتم که دیگه واقعا بعد از این پست برم سر کارم. واقعا واقعا. قول شرف. قبلش داشتم دو تا کیک می پختم. آخه عصری قراره بریم جمع دوست بچه دارا. خیلی خوش می گذره و من باید کیک بپزم. البته بایدش با خودمه. دوست دارم بعد از خوردن غذاهای خوشمزه دوستم یه کیک شیرین بخورم. بعد چون تخم مرغ نداشتم، تو گوگل سرچ کردم کیک بدون تخم مرغ. چند تا دستور اومد که دوتاشونو دوس داشتم و پختم. طعم اولیه بد نبود. ولی یه خورده نپخته بود. پس گذاشتمش کنار دومیه که کیک شکلاتیه تا بازهم بپزه. حالا ببینیم چی پیش میاد.
2- قبل از پختن کیک داشتم دوخت و دوز می کردم. رفتم از این وصله های لباس که قدیما مامانامون روی زانوی شلوارا می دوختن خریدم. اول با اتو می چسبونیمش روی پارگی لباس-این قسمتشو خیلی دوست دارم- بعد با نخ و سوزن دورشو می دوزیم. والا بعد از یکی دو بار که بچه مون شلوارشو پوشید و رفت بازی، دور و برش وا می ره و خراب میشه. سه چار تا هم خشتک دوختم. واقعا نمی دونم چرا خشتک به گونه ای درست شده که مدام پاره میشه؟ این سوالیه که هنوز دانشمندا جوابی براش پیدا نکردن.
3- دیروز پریروزا داشتم با ماندانا بازی می کردم. چه عجب؟ بعله. داشتیم حاضر می شدیم بریم بیرون و من می گفتم: کی از همه زرنگ تره؟ ماندانا می گفت: من من من من. کی از همه قشنگ تره؟ من من من من. کی از همه شانگولی تره؟ می خندید و می گفت : من من من من. کی از همه قوی تره؟ مکثی کرد و گفت: بابا بابا بابا بابا. بعد خودش گفت: کی از همه پسرتره؟ سام سام سام سام. ازش پرسیدم من چی؟ گفت: کی از همه مامان تره؟ مامان مامان مامان مامان. هه

* و به چیزی در پوسیدگی و غربت واصل گشتن. فروغ فرخزاد- سنه 1340 یا همون حوالی

Responses

  1. من ایمیل شما رو پیدا نکردم، ممکنه یه میل به من بزنید؟ در مورد سوآپ سوال داشتم. ممنون.

  2. خیلی خیلی دوستت دارم گلمریم جان. اینو باید هر روز بدونی.

    • عزیز دلمی نوشای عزیز. چند روز پیش به فکرت بودم و این که چرا دیگه ازت خبر
      ندارم؟ اوضاع خوبه؟ ایمیلی پاسخگو باش :ی

  3. خودم هیچوقت نمیتونم کدبانو باشم با کدبانو ها میانه ندارم ولی نمیدونم چرا حس خوشایندی بهم دست میده پستهات رو میخونم. دلم کیک خواست

    • قربونت :* من هم خیلی کدبانو و فیلان نیستم ولی الان تو شرایطی که دارم این
      کاریه که بهم آرامش میده

  4. کیک می پزید تنها تنها می خورید؟ پس جامعه ی ایرانیان چه می شود؟

  5. گلمریم جون من اتفاقی شما رو پیدا کردم. یه مدتیم هست که میخونمت. حالا که معتادت شدم دیر به دیر مینویسی. خوب فکر ما روهم بکن دیگه. هرروز با هزار امید و ارزو میام به امید پست جدید

    • عزیزم شما لطف دارید. چشم سعی می کنم بیشتر بنویسم 🙂


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

