نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 22, 2013

مادر فداکار

دیروز وسط شلوغی و جلسه مدرسه سام و خرید خونه و هماهنگی با نگار که بیاد پیش بچه ها بمونه تا من برم کلاس، حواسم بود که واسه بچه دو تا نون ساندویچی بخرم که با الویه بخوره و ماکارونی هم واسه جوجه کوچیکه که ساندویچ نمی خوره. زودتر رفتم دنبال سام که مثلا به موقع برسم به کلاسم. اصرار اصرار که برام ساندویچ ژامبون بخر. گفتم نون و کاهو و گوجه که داریم، فقط کالباس می خرم با نگار درست کنید. بعد ماندانارو برداشتم و اومدم خونه و یه چایی خوردم و برو که رفتیم. قبلش هم کلی به جونش غر زدم که حالا الویه بود و اینو می خوای چیکار و این آشغالا چیه آخه می خوری.های دیرم شد. وای دیرم شد و این حرفا. شب که برگشتم نصف بسته کالباس خشک مونده تو یخچال.
امروز تصمیم گرفتم شروع کنم به بازنگری کمد دیواری ها. اوه اوه که چقدر وسایل خراب و نیمه خراب و باطری تموم شده داریم تو کمد. چند تا دوربین، چند تا موبایل، چند تا تلفن؟ وووی! حالا دسته بندی شون دارم می کنم که چی رو چیکار کنم و این حرفا. رفتم دو تا هم کارتن خالی گرفتم از بقالی که اینارو دسته بندی کنم. انقدر مرتب و فلان. القصه گشنه ام شد. اول فکر کردم یه لیوان شیر بخورم. در یخچال رو که باز کردم بسته کالباس التماسم کرد که بیا منو بخور. گفت اصلا ناراحت میشم اگه منو نخوری. دیگه من هم تو رودربایستی قرار گرفتم. گذاشتمشون تو نون ساندویچی با کاهو و گوجه و سس مایونز. جاتون سبز. از خجالتش دراومدم. وجدانمم آسوده است که بچه ام دیگه نمی تونه زیاد از این آشغال پاشغالا بریزه تو شیکمش مریض بشه. والا

Responses

  1. نوش جان

  2. واقعا مادر فداکار!
    تو رو خدا بيا يه دستي هم به کمد ما بکش، شده مثل بازار مکاره…

    • از صب فقط از پس یه نصفه کمد براومدم.

  3. وای که تو از هرچی که می نویسی شیرین تر و آسون تر از واقعیتش به نظر میاد . فکر کنم اگه یه دوست مثل تو داشتم کمی خوش به حالم می شد 🙂


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

