نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 9, 2013

به احترام آدم آهنی کلاهمو از سر برمی دارم و یک دقیقه سکوت می کن م

برای عید باید یک روز درمیون جمله سازی و دیکته کار می کرد. شب آخر استرس گرفته بود که هفت هشت صفحه مونده و من می دونم که خانوم مون منو اخراج می کنه. گفتم : تو سعی تو کردی. اشکال نداره. من برای معلمت یادداشت می نویسم که دعوات نکنه. (به عبارتی دهن منو زدی بس که نعره زدم و کتک کاری کردم باهات که بشینی دو تا دیکته بنویسی و جمله بسازی.) بالاخره خوابید. کیفش رو نصفه نیمه آماده کرده بود. دفتر مشقش روی میز ولو بود. جامدادی هم کنارش. صفحه آخرو باز کردم و برای معلمش یک صفحه ننه من غریبم بازی دراوردم که کاری به کار بچه ام نداشته باشه. بعد ورق زدم ببینم این آخری ها چی نوشته. رسیدم به صفحه جمله سازی. برای "مخصوص" نوشته بود: " آدم آهنی یک چیز مخصوص است." سرم افتاد پایین و اشکم سرازیر شد. هرجور فکرشو کنی این که آدم آهنی یک چیز مخصوص است نکته گریه داری نداشت. ولی من دلم مچاله شد. یادم رفته بود این بچه همه اش هفت سالشه و هنوز آدم آهنی براش یک چیز به خصوصه.

Responses

  1. man avalesh ba khundan titr fekr kardam manzuret marg margaret tacher o in harfas o goftam golmaryam ro che be in chiza
    ?!!!!shayad az avagheb kelas zabane…..va baad ghash kardam az khande dar mored eshtebaham hala jomleye sam ke khube inja nima baraye inke farsi yadesh nare bahash ketabesh ro kar mikonam. diruz azash emtehan gereftam ke moteradef shad (khoshhal chi mishe?) didam neveshte:EYVAL! mibinini? ma khastim farsi yad begire bache slang! shod . az bas ke vaghti gahi man ye khabar khub ya ye chize khoshayand mishnavam migam eyval!

  2. akhe be tacher laghab banuye ahani dade budan. MASALAN>>>>>>>>>>>>>

  3. آدم آهنی برای منم که تو سن کهنسالی هستم یک چیز مخصوص است چه برسه به اون بچه 🙂

    • رزیتا :))

  4. چقدر پاک و دوست داشتنی هستند. راستش من هم دلم مچاله شد.

  5. براي همه ماها يه چيز مخصوص بود…

  6. آخی نازی :ایکس

  7. آدم غير آهني هم يك چيز مخصوص است. در انتظار كسي كه كلاهش را برايش بردارد و به احترامش سكوت كند …

  8. سلام . سال نو مبارکت ….
    آره واقعا آدم گاهی برای اشک ریختن نمیتونه توضیح بده اما میدونم چه اجساسی داشتی …

    درباره سفر فکر میکردم خیلی شور بیشتر و تعریف بیشترتری داشته باشی . همش میگفتم یادم باشه زنگ بزنم و بپرسم چجوری بود و خوش بود و مفرح بود یا نه … فعلا تهران نیستم اما حتما بیام میشه کلی گپ بزنیم از این بابت …

  9. هفت ساله زود نیست واسه جمله سازی؟ ای لعنت به اون سیستم غلط آموزشی که بچه ها رو اینطور غذاب میدن و بچه با استرس اخراج شدن و دعوا شدن بزرگ میشه

  10. سلام مریم جان
    وقتت بخیر…
    من یکی از اعضای پرتابه هستم.
    می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن…
    من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
    ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی…
    منتظرتیم
    http://Partabeh.Com

  11. ا من اینجا کامنت گذاشته بودم چی شد؟!
    فعلا بدانید و آگاه باشید که بالاجبار ادرس ما عوض شد. دوباره میام و کامنت میذارم

  12. هی بابا. آخه این چه تکلیفیه برای عید آخه. نمیشه یک صفحه از بهترین کارتونی که دیدن یا بهترین بازی ای که کردن بنویسن؟ نمیشه تکلیفشون عکس انداختن از اولین جوونه ها باشه؟ آخه این چه طورآموزشیه که حتما باید آزارنده باشه. دوست داشتنی تر باشه بچه بی سواد می مونه؟

    • البته که کلا بچه های کلاس اولی زود کلمه ها یادشون میره. مشکل اصلی تو
      متن های مزخرف کتابشونه که اصلا جالب نیستن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

