نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئیه 11, 2012

دلم می خواد جیغ بکشم. جیییییییییییییییییییییییییغ

اصلا حالم خوب بود. اصل حالم خوب بود. ساعت ده دقیقه به هفت از خواب پریدم. دوش گرفتم. کیف بچه هارو آماده کردم. سام رو بیدار کردم. بردم دستشویی. لباساشو پوشوندم. به غرهاش گوش دادم. همدلی کردم و گفتم عوضش عصری میریم خونه فراز اینا. ماندانارو تو خواب بغل زدم و رفتیم سمت مهد. علی زودتر رفته بود. بند کفشمم نتونستم ببندم. لخ لخ کنان رفتیم. باد سر صبح خورد به ماندانا و تو بغلم بیدار شد. بچه رو تحویل دادم و با سام رفتیم سمت پایگاه سنجش. تو راه یه نصفه بربری خریدم. دو تایی شروع کردیم به خوردن و گپ زدن. سوار تاکسی شدیم. گفت مامان تو دیگه نخور. گفتم فقط همین یه تیکه. باشه؟ رفتیم داخل. اون دفترچه آبی بزرگ رو گرفتیم. عکس بچه رو چسبوندن توش. چند تا سوال و جواب.نوک دماغم تیر کشید. از هیمن دلیلای بیخودی. که آیا اصلا چند سال دیگه اینجاست که باز هم این دفترچه به دردش بخوره یا پرش کنن؟ رفتیم طبقه بالا. شنوایی سنجی، بینایی سنجی و بقیه تست هارو انجام دادیم و تو دفترچه علامت زدند. یکی از دوستهای مهد سام رو دیدیم. با هم بازی کردند.بعد برگشتیم. باز هم گفت: نمیشه من برم خونه بمونم، بعد موقع ناهار بیای دنبالم منو ببری پیش خودت؟ نمیشد. بردمش مهد.اومدم سر کار. لابه لای کارها، ایمیل هامو جواب دادم. رسیدم به گوگل ریدر. دونه به دونه خوندم و اومدم پایین. رسیدم به این: قلبم فشرده شد. له شدم. اشکام سرازیر شد. همین طوری. از این حجم غمی که تو این نوشته است. استیصالی که آدما دارن تو همچین موقعیت هایی. چرا واقعا؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟ چیکار کنیم؟ ای خدااااااا

Responses

  1. Khow inkara mese keshvar darishune faghat be zaher sazi migzare

  2. معلومه که خیلی عصبانی هستی ها. من که اصلا نمی تونم عصبانی تصورت کنم از بس که مثبتی عزیزم. دلم خیلی خیلی واست ت تنگ شده. بیایم سواپ؟

  3. این اصلا چند سال دیگه اینجاست نگرانم می کنه. اندازه همون لینکه دلمو می ترکونه.

  4. لینک رو دیدم. خیلی ناراحت کننده بود.

  5. من هم وقتی خوندم می خواستم جیغ بکشم


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

