نگاشته شده توسط: golmaryam | مه 9, 2012

اواسط بهار

از صبح فکر می کردم یک ساعتی میرم آرایشگاه و موهامو مرتب می کنم و براشینگ و این صوبتا، چون فردا و پس فردا تولد دعوتیم. اول که رفتم کلاس زبان.ز گهواره تا گور دانش بجوی. بلی. بعد رفتم بنگاه سپردم واسه خونه. بعد برگشتم ناهار خوردم. واسه خودم پیتزا درست کردم. چون همکلاسیم گفت که شب می خواد پیتزا بپزه واسه پسرش و من انسونی هستم که تا قربون چشای بادومیم برن، دلم بادوم می خواد.سریع گوشت سینه مرغو ریزریز کردم با پیاز و فلفل دلمه ای تفت دادم. با رب گوجه و اویشن خشک. پهن کردم رو خمیر پیتزای اماده با سه برگ پنیر . گذاشتمش تو فر برقی. انقدر چسبید. انقدر چسبید که نگو. بعد رفتم خرید. چون شام مهمون دارم. باز هم خمیر اماده خریدم و پنیر و قارچ و چیپس و ماست و شیر. حالا باید پنج تا دیگه پیتزا درست کنم. پشیمون شدم. کاش یه پلوخورشتی چیزی می ذاشتم. کنگر اماده هم دارم. بهتر بود که. خیر سرم می خوام شام برنج نذارم به جهت لاغری. بعد همچین غذاهایی می پزم که برنئج در مقابلشون سربلنده. میوه هم خریدم. دو تا دونه سیب و دو تا دونه گلابی. چون خیلی گرون بود، فکر کردم میارم قاچ می کنم به هرکی دو پر میوه میدم. البته موز و توت فرنگی هم خریدم و طالبی قربونش برم. دیگه به حضورتون عارضم که یه دونه دیگه پیتزا پختم که ببرم با خودم بیرون. چرا که ساعت پنج سام باید بره یه مدرسه ای مصاحبه. خوب گشنشون میشه دیگه. اینو تو راه بخورن. شاید بعدشم ماندانارو بردم دکتر. صبا ساعت سه و چار، چنان سرفه های جگرخراشی می کنه که نگو. حالا موندم ببرمش دکتر آلرژی یا گوش و حلق و بینی. تا چه پیش آید. شاید بعدشم اگه جونی داشته باشم برم چند تا خونه ببینم. چون معمولا بازدید از خونه بعد از ظهرها میسره. نمی گن ادم دو تا بچه غرغرو رو چطوری بکشه به دندون ببره این ور اون ور؟ پدر بچه ها هم که صب تا شب دنبال یه لقمه نون حلال، اگه بذارن. والا به خدا. اینه که هشتاد درصد کارها که از بیست درصد اهمیت برخورداره رو من باید انجام بدم و بیست درصد کارها که هشتاد درصد اهمیت رو داره به عهده ایشونه. خلاصه اینطوریاس. دیگه از صرافت آرایشگاه رفتن هم افتادم. ولی خوبه درکل. حال میده. زندگی هر روز یه برگ جدید و عجیبیواسمون رو می کنه. این که حتی نمی دونی دو روز بعد قراره چه اتفاقی برات بیافته و کدوم راهو انتخاب کنی به کجا می رسی، خیلی جالبه.

Responses

  1. گلمریم خیلی خوبی… خیلی خوب می نویسی… ولی خونه را چکار دارین؟! نکنه برای مدرسه سام می خواید خونه را جابجا کنید؟

    • قربونت برم نوشا جونم. په چرا اومدی و رفتی من ندیدمت؟ خونه می خوایم بخریم. اینی که توش هستیم اجاره ایه. ولی شاید نتونیم بریم توش بشینیم. خیلی گرون شده خونه

  2. سلام دوستم . تولد سام مبارک باشه با تاخیر . امسال براش تولد گرفتی ؟ امیدوارم که همیشه خوب باشی

  3. گلمریم جان خیلی دلت بزرگه ها. اینها که برات جالبه هر روز قلب من رو میاره تو دهنم. اصلا تو یه ارامش خاص داری . حداقل از پشت این مانیتور که به چشم ما می اد.
    انرژی را هم اگر در این ترافیک به شما برسد می فرستیم که بهترین خانه را با شرایط موجودتان بخرید.

  4. اهان یادم رفت بگم چرا همیشه سر این آرایشگاه بی کلاه می مونه.

  5. من اینقدر این برگای جدید زندگی رو دوست دارم 🙂

  6. سلام گل مریم جان. به سلامتی خونه خوب بخرید انشالله. ببخشید که نشد ازت خداحافظی کنم سرم خیلی خیلی شلوغ بود و آخر سر هم خیلی کارها باز لنگ در هوا موند و …دلم برات تنگ شده. دیگه بی پروکسی و این حرفها می خونمت. پس تند تند بنویس. همیشه دست به قلم باشی عزیزم.

    • هییییی شیلاا. کی رفتی تو؟ اوضاع خوبه؟ بهم ایمیل بزن اگه تونستی

  7. سلام عزیزم
    من نمیدونم تو از کجا انرژی میاری بزنم به تخته . اسفند و اسفند دود کن هم ندارم برات دود کنم 🙂 من که فقط میخونم هم پشتم از خستگی درد میگیره که انقدر روزت شلوغه … امیدوارم اون مدرسه که خوب بود بتونی ثبت نام کنی …
    الان ما تبریز هستیم . بلاخره از جلفا خداحافظی کردیم و اومدیم تبریز . آیدا میره مهد . فکر کن بعد از چهار سال بلاخره منم از آیدا ساعتی رو جدا شدم . دلم گرفته بود اما الان دیگه عادی شده فعلا دلم برای خونه تهران و زندگیم پر میکشه … همیشه یه چیزی برای دل دل کردن هست
    اینجا اینترنت و فیل تر شکن برقراره امیدوارم بتونم زود زود بیام سربزنم
    میبوسمت


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

