نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 3, 2011

چیکار کنم چیکار نکنم؟ افکار آخر شبی

خوب دیگه از فردا یا به عبارتی چند ساعت دیگه برمی گردیم به زندگی نرمالمون. سیزده بدر بهترین روز سال جدید بود. با دوستایی که دوسشون داریم و باهاشون راحتیم، رفتیم یه پارک کوچولو نزدیک خونمون. تا هندونه و کاهو سکنجبین نخوردیم، ول نکردیم .قبل از شام،  علی بچه هارو برد حموم. من ظرفارو شستمو جابجا کردم و لباس چرکارو ریختم تو لباس شویی. سوپ پختم برای ماندانا و غذا گرم کردم و لباس بچه هارو پوشوندم . بعد از شام، علی سامو خوابوند و من ماندانارو. رو اعصاب ترین نکته عید، همانا بدخوابی و دیر خوابیدن بچه ها بود. تصمیم گرفتم برم پیاده روی. صب ،عصر، هر وقت که پا داد. بچه هارو ببرم پارک. همین دم خونمون. اگه بتونم کوچیکه رو بذارم تو کالسکه و بزرگه رو راهی کنم سه تایی بریم ، خیلی خوبه. ولی سربالاییش سخته. برگشتنی راحته ولی رفتنی نمدونم بشه. می خوام فصل بهارو بخورم. بس که ملس و دوس داشتنی و خوش هواست. اگه بشه دو تا مسافرت بریم. سه هفته دیگه هم تولد سامه. ببینیم امسال چیکارش کنیم. آیا دوستان پارسالی، امسال هم حال دارند که بیان؟ آیا ندارن؟ آیا با بچه یک ساله وروجکی که به همه چی دس میزنه میشه کاری کرد؟ این ها سوالاتی هستند که در مغز و کله من به این سو و آنسو می روند.برم این پول دوران مرخصی زایمانمو از تامین اجتماعی بگیرم. نکنه دیر شده باشه و دیگه بهم ندن؟ والا هیچ بعید نیست. برم مدرک فارغ التحصیلی مو بعد از یازده سال بگیرم. برنامه غذایی بنویسم بزنم در یخچال، هر روز به سر و کله ام نکوبم که شام چی درس کنم ناهار چی درس کنم. به خاطر بچه هان، نه که خودمون. اومم دیگه جونم برات بگه که دوستامو خیلی ببینم. اصلا همین دوشنبه پاشم برم خونه گیتی اینا. تا بعد که لیلا رو ببینم و بقیه رو. سال نود، سال خیلی همو دیدن و مهمونی رفتن و این جور چیزا باشه. ازسال دیگه که سام میره مدرسه و لابد من هم قراره به درس و مشق بچه رسیدگی کنم دیگه. والا. چی فک کردین؟ فک کردین من از اون مامانا نیستم؟ از کجا فهمیدین؟

Responses

  1. سلام گلمريم جان
    خوش به حالت چه فكرهاي خوبي توي سرت مي چرخه. نوشتي بودي پول مرخصي زايمان يادم امد كه تو هم شاغل بودي. برگشتي سركار يا كلا ديگه بيخيال شدي؟ البته هرتصميمي گرفته باشي بهترينه.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

