نگاشته شده توسط: golmaryam | نوامبر 22, 2010

اوا دختره؟ چه شبیه پسراست.

برای تشخیص جنسیت بچه ای که در بغل مادرش می باشد به نکات کلیدی زیر دقت نمایید:

  • جوراب صورتی پوشیده است
  • شلوار پیش بندی اش لی می باشد ولی گل های قرمز و صورتی دارد.
  • ژاکتش صورتی می باشد هرچند گل های سورمه ای دارد.
  • ژاکت آبی اش خط های لیمویی رنگ  دارد، هرچند آبی است.
  • بلوزش نسکافه ای با خطوط قهوه ای است . خوب باشد. مگر چیست؟
  • گوشش سوراخ ندارد. آخه بچه  هشت ماهه بی انصاف؟ ببرم بدم گوششو سوراخ کنن؟ خوب بزرگ شد خودش میگه که دوست داره یه همچین حرکتی رو یا نه.
  • صدای اده بودی اش نازک است.
  • خنده هایش ملیح است.
  • پشت چشم نازک می کند.(یا قمر بنی هاشم)
  • بابا دختره دیگه. واااا
Responses

  1. اینا که همه خوبه گل مریم جان. دامن هم که میپوشونم بازم میگن پسره؟

  2. در در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردم رو نه. ببوسش

  3. آخ اگه میشد یه تابلو در مورد ماجرای سوراخ گوش به خودم آویزون کنم غمی نداشتم

  4. من نمي دونم چرا مردم نمي تونن بگن «من متوجه نشدم بچه تون دختره يا پسر» حتماً بايد بگن بچه شما معلوم نيست دختره يا پسره.
    به ارشك هم مي گن شبيه دختراست.

    • خب واسه اینکه این دلیلش نیست پسرا قبل از بلوغ بیشتر شبیه مادر و خاندان مادرن خب هر چی مادر خوشگل تر (پاپ صدای در نوشابه بود) پسرشم دخترونه تر! غصه نخور از منم می پرسن که پسرم دختر؟ من ترجیح دادم به خوشگلی از خودمه بگیرم تا ایراد رو یه خیل عظیمی بزارم!

  5. اگه دامن تنش باشه چي؟! اگه لباسش تور داشته باشه چي؟!

    من كه هر دفعه جاريم رو مي بينم بايد سوال«گوشش رو سوراخ نمي كني » روجواب بدم!!!!
    راستش انقدر حساس شدم كه هر دختري رو مي بينم نگاه مي كنم ببينم بدون گوشواره و گل و گيله و دامن شكل دختراست يا فقط دختر من مثل پسرا مي مونه!
    😦

  6. به دختر من در حالیکه دامن می پوشید می گفتن پسرتون. خوب اون سر رو بیارید پایین دامن رو ببینید و البته بقیه مختصاتو . به خاطر خودشون می گم و گرنه من عمرا نگران تیپ پسرونش نمی شم.:D

  7. خوب ، شخصا تجربه مشابه ندارم تا همدردی کنم. آیین از روز اول ، علیرغم مژه های بلندش ، همچین قیافه خشنی داشت که کسی در پسر بودنش شک نداشت ، علیرغم تمام لباسهای صورتی و قرمز و نارنجی و لیمویی که من عاشق رنگهاش بودم و تنش میکردم.
    خوب آیین تقریبا کپ باباشه ( به جز چشمهاش و رنگ پوست سبزه اش که مثل داییشه ، یعنی من این وسط کلنگ بودم) ، ولی خوب منهم دل داشتم و بدم نمیومد یکی بگه کوچولوتون دختره یا پسر؟ ، چون لطافت دخترها دوست داشتنی هست.
    به گمانم در انتخاب همسر فکر اینجاها رو نکرده بودم ، انشالله در ازدواج بعدیم لحاظ میکنم هر هر هر.

    • هووم با این حساب شوهرت یکی از خوش شانس ترین مردای دنیاست. پسر من به خودم و بابام و برادرم رفته ما همه سفیدیم دو تامون (من نه) چشمامون رنگی و کلنگه شوهرم این وسط. روز اول بابا بزرگ پدریش که عکس های نوه اش رو دیده بود گفته بودن چقدر دست و پاش شبیه پسرمونه!

  8. سلام.
    تابستون با خودم می گفتم: اینایی که همچین سوالی می پرسن، فکر نمی کنن اگه بچه ی من دختر بود الان دامن پاش می کردم؟ اما حالا از کامنت دوستان دیدم که نه! انگار این سوالا ربطی به لباس بچه نداره!

  9. مرسي عزيزم از اينكه مثل هميشه كارآمد و مثبت هستي
    1 -براش ايميل زدم تا باهام تماس بگيره
    2- اون كامنتت رو كه آدرس ايميلش رو داره خصوصي كردم ، گفتم شايد نخواهد معرفي شود ، اشكال نداره عموميش كنم شايد كسي ديگه بخواد كمكش كنه؟
    3- چيزي رو نميفروشم جز ميز تحرير و بوفه ، خيلي چيزها رو بردم نسيم شهر ( از توابع اسلامشهر) تا به دست بعضي ها برسه. بوفه رو هم نميخواستم بفروشم ، اما مادر دوستم خواست و گفته اگر پول نگيري نميبرم.
    4- تنها چيزهاي فروشيم يك سري وسايل نوزادي آيين هست لگن نوزادي ، ني ني لاي لاي ، روروئك ، كرير ( كارسيت). فرصت سواپ گذاشتن ندارم ، كسي رو ميشناسي بخره؟ ميدوني كه اين جور چيزها نو ميمونند ، اما به هر كدوم از اطرافيان پيشنهاد دادم ( نه براي خريد ها) گفتند ميخوايم براي بچه مون نو بخريم. راستش شايد به يك مركز خيريه بدم يا به ياسمن( وبلاگ چند قدم نزديكتر به خدا) كامنت بذارم كه به دست نيازمند برسونه.

  10. شما به دل نگير خواهر 🙂
    راستي من اينقده تنبليم مياد براي نوشتن يه نظر ايميل هم بذارم!
    برنامه ما پنج شنبه به صرف ناهار شد، اگه اومدني شدي، يه ندا بده آدرس بدم

  11. راستي چهل تيكه جان اينجا اسمتو ديديم خواستم بپرسم شما كماكان وبلاگ نمي نويسي؟

    • na awat jan vali mikhoonam va be jaye sabkhooneha javab ham minvisam 😀

  12. سلام
    واقعا این نبوغ آدم ها در تشخیص جنسیت بیداد می کنه!!!

  13. Salam golmaryam jan, az webloge mohandesse khaste khabari nadari

  14. salam, man khodam 1 bar az madare bacheyi ke t-shirt e surati va kafshe surati pushide bud porsidam bachtun dokhtare ya pesar? bad ke goft range bolizesho nemibini taze fahmidam ke aslan be lebasesh tavajoh nakarde budam 😀 khastam begam ke be mamanaye aziz bar nakhore bazi vaghta az ghasd nist

  15. این پست رو چند بار خوندم. چون جدید ننوشتی.
    به این نتیجه رسیدم اون پشت چشم نازک کردنش خیلی حَرفه ها.

  16. والا من که به دخترم همش صورتی و مشتقاتش رو می‌پوشونم هم باز می‌گن شبیه پسراست به زور رنگ لباس دخترش نکن!!!
    نمی‌شه ما مادرهایی که نمی‌خوایم از الان مرتکب سوراخ کردن گوش دخترامون بشیم کمپینی حزبی چیزی تشکیل بدیم و یه سخنگو و وکیل داشته باشیم تا جای ما حرف بزنن و مانیفستمون رو به گوش جهانیان ( که همان جاری و مادر و در و همساده باشن) برسونن!!! آخه چقدر توضیح بدم؟!
    وانگهی به همه اینا اضافه کن که دختر من هنوز کچله!!!
    کلا همدردم

  17. بهمن می گن(مامانای پسردار) چقدر صدای گریه اش زیر و دخترونه است!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

