نگاشته شده توسط: golmaryam | سپتامبر 18, 2010

جمعه شبی، اواخر تابستان

خوشم. از عروسی برگشته ام. شام عروسی خوب است. چرب و چیلی است. شامل جوجه کباب، جوجه چینی، کباب لقمه، باقالی پلو، زرشک پلو، شیرین پلو، چشم عسلی ، ابرو کمون، سالاد الویه، فسنجون-هرچند خیلی شیرین- بیف استراگانف، ژله، سالاد کاهو، کیک، چای، میوه، شیرینی، شربت ، نوشابه ، دوغ، داف*، پاف* و غیره می باشد. بچه گریه می کند. بالا می آورد. گرمش شده. ولی مادر کارکشته دو بچه می داند که چگونه بچه های خود را منیج کند تا بتواند برقصد، خوشحالی کند، غیبت کند، دید بزند، شام بخورد و کلا باشد. بچه بزرگتر با پدر خود در قسمت مردانه است. بعد از شام در حیاط بزرگ محوطه، بدو بدو می کند و قوها را که درحوض/ استخر/برکه  کوچکی می پلکند، نشان مادر می دهد. بچه کوچکتر به خواب رفته است.

داف: دختر زیبا – پاف : من درآوردی از گودر(نمی دونم کی اول به کار برد) مذکر داف

Responses

  1. گلمریم جان هرچه با خودم کلنجار می رم نمی تونم خودم رو راضی کنم که بچه دار بشم. نمی تونم . من بچه دوست نیستم می ترسم با داشتن بچه دیگه نتونم کارم رو ادامه بدم و همه زندگیم بند , درگیر بچه بشه من سی و سه سال دارم و دکتر می گه که دیر شده البته به نظرمن اصلا مهم نیست که دیر شده باشه ولی همسرم اصرار داره هرچند دو سال پیش که ازدواج کردیم شرط من بچه دار نشدن بود که او هم قبول کرد اما الان خانواده اش روش فشار می ارن و اون هم فشار ها رو به من منتقل می کنه

  2. وااااااای خوششششش به حالتون. با دو تا بچه چقدر خوشیییننننن . این هم یک کامنت حرص در آر برای گل مریم گل . راستی خوب شد داف رو توضیح دادی چون من تا این لحظه نمیدونستم یعنی چی

  3. واي دلم از اون غداها خواست شديدا!

  4. همیشه به عروسی 🙂 خیلی خوبه که . من هم دلم یه مهمونی میخواد بزن و برقص و همون داف و پاف

  5. سلام گل مریم جان من نرگس مامان آرمین و نیکی هستم..چه جالب که ما قبل از آشنایی مجازی تو دنیای واقعی همدیگه را دیدیم..از دیدارت خیلی خوشحال شدم امیدوارم حال خودت و کوچولوها خوب باشه.

  6. هميشه به عروسي…
    در مورد پست قبل:
    بچه هامون يه جورايي شريك غمهامون هستند. ما هم كه نخواهيم خودشون وارد صحنه هاي فيلم فارسي زندگيمون ميشن

  7. پاف از گودر در نیومده. توی یکی از این آهنگهای رپ یکی میگفت، منظورش هم پسر شکشی بود. دو سه سال پیش.

  8. bah bah hamishe be shadi golmaryam jan
    cheghad delam baraye mandana lak zadeh dige tavalod nadarin? 😦

  9. سلام خانوم منمادر… گل‌مريم…قشنگبود. من يك كودك تازه واردم به وب. سري هم به من بزنين

  10. چه عروسي خوبي! براي شكمويي مثل من عروسي خوب يعني شام ِ دلچسب در كنارش باقي مسائللللل

  11. http://spotlight.blogfa.com/
    تلخی بی پایان/ اصغر فرهادی

  12. مریم گلی جان..مطئنی که از عروسی برگشتی ؟یا هنوز اونجایی..
    بیا بنویس دیگه…


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

