نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئیه 4, 2010

گ.م عصبانی می شود

سواپ روز جمعه هم به سلامتی برگزار شد. فقط چند نکته داشت که می خواستم همین جا خدمتتون عرض کنم. اول از همه خدمت دوستانی که ابراز علاقه می کنند که بیان سواپ باید بگم که این نوشته مال هفته پیشه . فکر کنم اگر دقت می کردید میدیدید که نوشتم پس فردا جمعه.ا لبته اشکال از من بود که تاریخ نزدم. به هرحال ببخشید. نکته دوم این که من به  شش نفر آدرس رو ایمیل کردم. یک نفر زحمت کشید و جواب داد که کاری براش پیش اومده و نتونسته بیاد. بقیه نه ایمیل زدند و نه اومدند. سوالی که برای من پیش میاد اینه که برای چی آدرس می گیرید؟ کنجکاوید؟ فی.تیش دونستن آدرس سواپ دارید؟ بعد از این که من خیلی راحت بهتون جواب میدم می ترسید که مبادا  کاسه ای زیر نمی کاسه است و می ترسید بیاید؟ آیا  انسانی هستید تحت تاثیر باقی اعضای خانواده و هر برنامه ای برنامه شخصی تونو به هم میس زنه؟ په چی؟ خوب یه جوابی یه حرفی صحبتی. دِهَه!

Responses

  1. راستش من همیشه یک کمی از این روند آدرس دهی تو دلنگران بودم. به نظرم خیلی تهور می خواد که آدرس خونه هر کسی را بدی به کسی که فقط یک ایمیل هست و تو نمی دونی پشت خط کیه. به نظرم حداقل کاری که می تونی بکنی اینه که بگی برات تلفن بذارن که تو بهشون زنگ بزنی. کارت اینجوری بیشتر می شه ولی به نظرم یک چند درصد امنیتش بیشتره.

  2. golmaryam joon manke yeki az oon 6nafaram. rastesh man shab ghabl khastam peigham bezaram ke gharare sobhane daram va ta 10 ehtemalan nemiresam ama khoone dial up va moshkele gozashtane peigham toye vaghte kam bood… so… ba vojoode inke harbar soap mizarid va man ye alame chiz daram ke byaram va be omide inke ye rooz betoonam toye yeki az in soap ha sherkat konam negaheshoon dashtam,inbar ham natoonestam biam… montazere baadi hastam. ama vase baadi shomarato migiram . chon karam 11 tamoom shod va nemidoonestam oomadanam faidei dare ya na…:)

  3. من به خدا می خواستم بیام… ولی این آنفولانزای جدید بطور ناگهانی خدمتم رسید و تا الان فرستادم زیر سرم… و دارو… ببخشید و خیلی خیلی شرمنده… قول می دم دفعه بعد بد قولی نکنم


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

