نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئن 13, 2010

تابستان خود را چگونه گذراندید؟

دلم می خواد امسال تابستون سام رو مهد نفرستم. به جاش بفرستیمش یکی از این باشگاههای ورزشی که  برنامه های سه روز در هفته برای بچه ها دارن . مشکل کلاس کانون و کلاس لگو و کلاس موسیقی و باقی کلاس ها اینه که مثلا یک ساعت و نیم در هفته است. بعد بردن و آوردن تو این گرما و با این مسافت های طولانی اصلا به صرفه نیست. به نظرم بچه بیشتر خسته میشه. ضمن این که خودمم با ماندانا سختمه که ببرم و بیارم. مشکل مهد اینه که جنب و جوش کافی نداره. فقط آموزشه. بازی خیلی سهم کمی داره. کاش یک جایی بود که میشد فقط بازی کنه. دوست داشتم جایی بود که خودمم می تونستم حضور داشته باشم یک وقت هایی. هزینه شم خیلی فضایی نباشه. مثلا باشگاه انقلاب برای بچه های هفت تا چهارده سال برنامه سه روز در هفته گذاشته. از ساعت هشت صبح تا سه و نیم بعد از ظهر. فکر کنم شنا و چند تا ورزش دیگه باشه. به هرحال سنگین و خسته کننده نیست. هزینه اش ششصد و پنجاه تومن برای سه ماه تابستونه. البته این یکی از گرونترین هاست.شما  جایی رو می شناسید که برنامه مشابهی شامل ورزش و نقاشی و این جور چیزا داشته باشه؟

Responses

  1. جای کلاس رو که نمی‌شناسم ولی برای رفت و آمدش با مامان‌ بابای بقیه بچه‌های مهد یه حرفی بزن. من کلاس‌های ژیمناستیک و شنا و اینا رو بعضی وقتا مامانم هماهنگ می‌کرد با بقیه می‌رفتم. بعد تازه وقتی دبستان بودم یه مدت بعد از شنا مامانم نبود که بتونم برم خونه می‌رفتم همون کودکستان قدیمی‌ام!

  2. همه مناطق شهرداری خانه اسباب بازی دارن و البته هیچکدوم نزدیک خونه من نیست که دیده باشم . میشه تو اینترنت سرچ کنی و یه خانه اسباب بازی نزدیک به خونه پیدا کنی . ساعتی بچه ها رو قبول میکنن . البته نه بچه هم سن دختر من رو … جایی برای بازی همینجا خونده بودم بنام پینک پلاس که تغییر مکان دادن و من متاسفانه آدرس جدید ندارم . شما داری؟
    کیدز کلاب هم کمی گرونه اما گاهی خوبه . من نمیدونستم باشگاه انقلاب برنامه منظم هفتگی داره . کانون ها هم بازی ندارن مثلا کانون نزدیک خونه ما فقط داستان و نقاشی و سفال داره . گاهی هم قراره تو تابستون نمایش عروسکی داشته باشه

  3. یادم رفت بگم . من وبلاگت رو با فیلتر شکن باز میکنم . فیلتر شدی ؟

  4. سلام گلم
    عزیزم می شه خودتم باهاش بازی کنی بعدها که بزرگ بشه کلی واسش خاطره میشه.

  5. فیلتر شدی.شما هم.

  6. سلام خانومی. 5شنبه ساعت 5 تا 7 پارک بهشت مادران ( جلفا) جلسه هفتم کلوپ مادران هست. میتونی بیای؟ من میتونم بیام دنبالتون و برتون گردونم. میدونی که تقریبا هم مسیریم. بهم خبرش رو بده.

  7. گل مریم خانم جان خواستم بگویم آن تصویر پای فسقلی یکی با جوراب و یکی بدون جوراب(ماندانا بوداسمش؟) بدجوری توی ذهن من حک شده… من اگر مامان یک همچین پای کوچولویی بودم از شوق هر آینه جان می باختم!

    پ.ن: بوی مست کننده ی بچه ی فسقلی از توی عکس می زند بیرون انگار…
    —————–
    🙂

  8. سلام گلی عزیز (و بقیه دوستان فرزانگان 73 که اینجا رو میخونید و احیاناَ ایران هستید)
    برای پنج شنبه 24 تیرماه ساعت 5 بعد از ظهر یک قرار عصرونه توی پارک بانوان (بوستان بهشت مادران) گذاشتیم. اگر میتونی بیایی تا بیستم تیر یک خبری به من بده. مراقب خودت باش

  9. گلمریم منم فرزانگان 73 بودم. البته بابل

  10. خانه اسباب بازی که یکی معرفی کرده بود وابسته با خانه سلامت هر محله اس . من لینک ادرسش رو داشتم که اگه بتونم برات میفرستم . اما فقط بازی نمیکنن بلکه قرآن و شعر و نقاشی هم یاد میدن و من از برخورداشون خوشم نیومد . چون یه دختر جوون اونجا بود که مدام میگفت به بی ادب ها جایزه نمیدیدم و فلانی اگه ورزش نکنی به مامانت میگم و از این جور چیزا . باشگاه خرمشاد هم میدونم این مدل کلاس های باشگاه انقلاب رو داره فکر کنم هزینه اش دوروبر 300 باشه اما بعید میدونم به گروه سنی سام بخوره. جاش هم تو خیابون شاهین ه


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

