نگاشته شده توسط: golmaryam | مه 3, 2010

دنیای دیوانه دیوانه دیوانه

لیلا، مهتا، شیلا، بنفشه، شهرزاد، مژگان، نفیسه، نغمه، شیرین، شیرین، مونا، بیتا، مژده، سارا، رزیتا، مریم، یاسمن، زری، آمیتیس، ثریا، دمتون گرم که  همت کردین و پاشدین  وسط این شهر شلوغ، یک روز غیر تعطیل اومدین خونه ما، به صرف سر و صدا و شلوغی و بی نظمی و زن بچه بغل کرکرو و ضبط خراب و کیک دیر انگشت مالی شده  و کادوهای واشده بدون خوندن نام و عکس های نصفه نیمه بی هوا.

فراز، ارشک ، نیما ،پرهام، آندیو، غزل، آریو، آرشا، عرفان،آیین، محمدعلی، سام،سارا، آوا، سهند، دامون، یزدان، گلنار، دمتون گرم بابت همه شیرین کاری ها و جیغ و ویغ ها و خنده ها و بازی های اختراعی و دوستی های یک هوئی و قایم موشک و پشت پنجره دراز کشیدن و دید زدن ماشین ها و دو تایی و سه تایی با اسباب بازی ها بازی کردن و دعوا کردن و قهر و گریه و آشتی و دو ترکه نشستن پشت ماشین و انگشت فرو کردن توی کیک.

***************

فردای تولد رفتیم شمل. کاری و تفریحی و همه چی. چند ساعتیه که برگشتیم. ماندنا تا همین نیم ساعت پیش -ساعت دوی نصفه شب – یک بند نعره کشید. با نهایت توان . آب به آب شده بود. آب به نان شده بود. نفخ کرده بود. هر چه بود. آب و هوای اون جا بهش سازگارتر بود گویا. شمال شباهت غریبی به اتوبان یادگار امام داشت، امروز بعد از ظهر. این همه زحمت بکش برو جواهرده. سگ لرز بزن. زیر بارون آتیش درست کن. کباب  بلمبون. آخرش می بینی تهرون هم دست کمی از رامسر نداره. حالا گیرم اسکله مسکله و ساحل ماحل  نداره. والا به خدا

Responses

  1. خوش باشی همیشه.
    با این مسافرت این جشن تولد موندگار میشه تو ذهنت.

  2. دست تو درد نکنه با این همه اشتیاق و خوش ذوقی دختر!
    راستی خانومی 5 شنبه ما منتظریم ها! آدرس رو برات ایمیل می کنم.

  3. قسمت اول پستت آدمو یاد این برنامه های حاله نرگس و اینا میندازه.
    —————————-
    🙂

  4. چطور به خودت اجازه دادی که جواهرده رو با تهران اوونم یادگار اما مقایسه کنی؟
    —————
    به راحتی. صوبتیه؟

  5. آدرس رو برات ایمیل کردم .

  6. عاشق اون سيستم كادو باز كردن شدم. به جاي اينكه بچه ها و مامانها پروسه لوس «باز شود ديده شود» را تماشا كنند همه بچه ها با كادو ها بازي كردند و حال كردند و خلاصه همه چيز خيلي خوب بود.
    اون دريله عجب چيز قشنگي بود!
    ———————–
    یه روز صبح بیا خونمون بچه ها نباشن حسابی باهاش بازی کنیم. 🙂

  7. همه مراسم از همه نظر عالی بود.همت مال تو بود که با وجود عروسک خانوم یکماهه همچین تصمیمی گرفتی.خیلی خوش گذشت.

  8. آره بابا دیگه نرو شمال بیخود جاده رو شلوغ نکن . همون دره فرحزاد ( پارک نهج البلاغه ) خوبه

  9. گلمریم جان .ساعت تولد رو یادم رفت بذارم.6 تا 8.البته کوتاهه ولی راستش ترسیدم نتونم سرشون رو خوب گرم کنم.پس بهم خبر بده که میای یا نه؟

  10. چه خوشین شما خوش بحال همتون

  11. گلمريم جونم. بازم ممنون بابت همه چيز. از بابت دل درد ماندانا هم خيلي ناراحت شدم. من در زمينه شجاعت خيلي مدعي بودم كه آيين رو 3 ماهه بردم مسافرت. اما جلوي تو لنگ انداختم حسابي. بخدا خيلي ايول داري. هم بابت برگزاري تولد و هم مسافرت.
    جلسه بعدي كلوپ مادران جمعه 24 ام هست. تو وبلاگ آزاده نوشته قراره اينبار بدون بچه ها باشه. اميدوارم كه بشه ، تو ميتوني بدون بچه ها بياي؟ اگر نه ، من داوطلب مربي بچه ها بودن ميشم ها. بچه ها رو پيش من تو يك اتاق بذارين ، من با اونها بيشتر درس ياد ميگيرم. تازه كلي هم اون دختر كوچولوت رو ميخورم.

  12. خدایش ای والله. حیف شد کاش زودتر میومدم تو لیستت

  13. همت از تو بود واقعا خیلی بامزه بود مرسی از دعوتت دامون هم در این سن د هفته دل درد وحشتناک داشت 2 و 3 ساعت بی وقفه گریه می کرد شربت (کاراوی میکسچر بیشترش زیره است) رو دکتر گفت امتحان کردیم خوب بود البته 5 سی سی اش روش نوشته 2.5 سیسی
    من هم هر وقت هوس شمال به سرم می زنم همینو به خودم می گم که پارک خودمون هم همینه گرچه برای شمالهایی که با بر و بچ ترک وطن کرده می رفتیم و شبها تا صبح خوش بودیم دلم تنگ می شه ولی خوب همهینه که هست

  14. حالا بهتر شده دخترک؟؟

  15. مریم خانم گل
    مرسی که اومدی به من سر زدی نه بابا معروقی سرم رو بخوره.
    روزنامه نگار که باشی دست توی سوراخ دماغت هم نمی تونی بکنی چه برسه به وبلگ مامانی و این چیزها.
    مریم مومنی ، آق بهمن ، پیاده رو و … خلاصه دوستای مشترک داریم زیاد دوستم
    واسه این اسم خودم رو نذاشتم چون می خواماینجا را حت باشم بدون سانسور بدون اینکه خودم را حذف کنم.
    میشه این کامن را هم تائید نکنی و در انظار دوستان مشترکمان قرار ندهی ؟
    به هر حال خوشحال میشم که با هم دوست باشیم و باور من من ادم سری نیستم
    از قلمت خیلی خوشم اومده و از مادری کردنت که برعکس مادری کردن بقیه مامان های وبلاگی که من می خونم و عذاب وجدان می گیرم:-)


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

