نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 12, 2010

خبر خبر خبردار، دستمال آبی بردار*

1- اگر برای پنج شنبه یا جمعه هفته بعد (دوم یا سوم اردیبهشت) بخواهیم سواپ بذاریم، کسی هست که دلش بخواد بیاد، یا سواپ تو خونه خودش برگزار شه؟  لطفا زیر این پست کامنت بگذارید با ایمیل، تا برای آدرس و سایر توضیحات باهاتون هماهنگ کنم. این می تونه سواپ همه چی باشه. چیزهایی که معمولا میاریم : لباس، لباس بچه، سی دی، کتاب، زیور آلات، کیف، کفش، وسایل بازی، لباس بارداری و خلاصه هرچیز قابل حملی که بشه با خودت بکشی این ور اون ور. ضمنا یک نفر کریر بچه فروشی داره. کسی لازم نداره؟

2- بعد از برنامه بالا،  سه شنبه هفت اردیبهشت تولد سامه. اگر مامان بچه داری و یا بی بچه ای هست که دلش بخواد بیاد، بهم بگه. راستش این هم از اون برنامه هائیه که نمی دونم کسی براش جالب هست بیاد یا نه.اینه که تعارف نکنید یک وقت.  فکر می کنم پارسال به بچه ها خوش گذشت . امیدوارم امسال هم چیز خوبی بشه. البته دیگه به پخت غذا فکر نمی کنم. به احتمال زیاد پیتزا از بیرون می گیریم.

حالا لابد یک عده میگن چرا فقط مامان ها ؟ پس باباها چی و این صوبتا. راستش من هنوز فکر می کنم که باباها در ایجاد ارتباط با همدیگه و با بقیه کمی سخت هستند و یک برنامه دو سه ساعته براشون کافی نیست که بتونن  ارتباط برقرار کنن. بنده هم مجال اشاعه فرهنگ » چگونه با بقیه حرف بزنیم و سعی کنیم پدر فان و جالبی باشیم» رو ندارم. ولی برام بسیار جالبه که یک روز یک جا بخونم که فلان پدر اعلان عمومی داده واسه تولد بچه اش مثلا وخودش پیش قدم شده باشه واسه این جور برنامه ها.

Responses

  1. میشه بگین سواپ چیه؟ معاوضه است؟
    ————————–
    اگه روی تگ/برچسب سواپ کلیک کنی همه توضیحاتی که قبل از این دادم میاد. بله تقریبا با هم معاوضه می کنیم یک چیزهایی رو.

  2. ]چه جالب.چه زود بیزنس را دوباره راه انداختی.موفق باشی

  3. من میام پارسال چرا نگفتیم؟

  4. البته از اونجایی که دارم می رم سر کار اگه ساعتش به زندگیم بخوره می تونم بیام. یعنی جدیدا دارای زندگی دوگانه شده ام دوباره :))) ولی دوست دارم که بیام

  5. mishe manam biyam? bache nadaram khob! vali kheili dus daram biyam.age barnamatun akhare in hafte bud mishod tu khuneye man bashe vali hafteye ayande nemishe.albate avasete hafte moshkeli nist.

  6. albate yeho didi shod ke akhare hafte ham tu khuneye man bashe. man gharbe tehran hastam.

  7. در مورد آقایون کاملا درست فکر می کنی. در عرض سه ساعت دو تا مرد فقط می تونن قیافه هم رو اون هم به صورت ناقص آنالیز کنن، البته شاید کمی هم در مورد کارشون حرف های خیلی کلی بزنند
    ———————————
    🙂

  8. حرفات در مورد مردها کاملا صحیح می باشد.اگه بخوام یه دوست جدید یا همکارم رو به شوهر معرفی کنم همه اش نگران اینم که نمی تونه با شوهر طرف ارتباط گرمی داشته باشه.
    ببین من هم به خاطر آوا دوست دارم تو تولدش باشم ولی یه جورایی خجالت می کشم !

  9. من و سهند هم دوست داریم بیایم 🙂

  10. من هم سواپ ميام هم تولد ميام هم اين هفته تصميم دارم كه بيام. البته تولد رو كي مي خواي بگيري هماهنگ كن كه با تولد ارشك قاطي نشه. من شايد بخوام 9 بگيرم تو همون 7 مي گيري يعني 3 شنبه؟

  11. منم دوست دارم بیام ولی کی ؟ کجا؟ چطور؟

  12. مثل اینکه زودتر از اونی که فکرش رو می کردیم اون یکی روی خوشحالیت برگشت. راستش من داشتم برنامه ریزی می کردم که هفته بعد از اون هفته هه که گفتی سواپ لباسمون رو بذارم. توی خونه مامانم. به نظرم می شه 9 اردیبهشت. اگر به نظرت اون موقع خوبه، من پایه ام. اگر هم حتما می خوای که این یکی هفته باشه یعنی همون دوم یا سوم، باز هم احتمالا من پایه خواهم بود برای محل برگزاریش. فقط باید با مامانم هماهنگ کنم. اگر موافقی بهم خبر بده. به همین ایمیل یاهوم بزن.
    تولد هم که چی بگم؟! نیکی و پرسش؟! کیه که دلش تولد یه پسر کوچولوی عسل با یک مامان خوش اخلاق نخواد؟!

  13. خوب من كه بچه ندارم اما عاشق بچه هام چي؟يعني من نيام؟اصن گل مريم جون من ميخوام سام و ني ني رو ببينم.خو تقصير من چيه كه مامان نيستم هان؟بعدشم سواپم خيلي دوس دارم بيام اگه به برنامه هاي شلوع پلوع روزاي پروبوزال نويسيم بخوره
    ———————
    بهت زنگ می زنم 🙂

  14. اگر بخواي تولدش رو جمعه بگيري من باكله ميام. آخه جمعه صبح مي رسم تهران.

  15. سلام . فك كردي اگه تموم مامان هايي كه اينجا رو مي خونن دوس داشته باشن بيان چي مي شه….!

  16. پسر منم يه ارديبهشتيه 2 ساله اس كه خيلي دلش مي خواد بياد!!!!! مامانش هم همينطور!

  17. یه دعوت همگانی !…. خیلی برام جالب بود …. برای من جالب تر از تولد نحوه اداره کردن این تولده …. اگه خجالت نکشم بسیار مشتاق اومدنم…. هم واسه توید هم واسه دیدن چیزی که تا حالا ندیدم…..راستی مشتری سواپ هم هستم چون تا حالا اون رو هم تجربه نکردم

  18. سلام
    دلم خواست یادش بخیر پارسال تولد بجه ها حالا هر کدوم یک سر دنیا

  19. لطفا» بيشتر اطلاع رساني كنين من هم سعي مي كنم آرشام و مامانش رو به اين مراسم برسونم، حالا يه فكري هم واسه سواپ مي كنيم ديگه.

  20. سلام من و سروین چند روزیه که اومدیم ایران و خیلی مشتاقیم تو این جمع دوستانه باشیم و همه رو ببینیم.

  21. سلام
    دارا 2 سال ونیمشه و آسا 10ماهه. من و دارا دوست داریم بیایم البته اگه ودن دارای کوچولو رای سام کسل کننده نباشه.صد البته که آسا رو نمی آریم و اگه برنامه هامون با برنامه تولد شما هماهنگ نشد خبرتون می کنیم.

  22. برای سواپ کلی چیز میز دارم اگه بتونم جمع و جور کنم و برنامه اش با شرایطم هماهنگ بود حتما می آم

  23. گلمريم جان. بارك الله كه اينقدر فعال شده اي.

    براي سواپ ، جمعه ها صبح يوگا دارم و يك هته در ميون هم كارگر ( البته نه خيلي مرتب) و پنجشنبه ها هم كه من سر كار ميام. ولي اگر يكروز وسط هفته ساعت 4 به بعد باشه و با كلاسهاي آيين تلاقي نكنه ، من پايه ام.

    در مورد تولد هم ، من شديدا مشتاقم. فقط به اين شرط كه ما هم از نظر زحمت و هم هزينه سهيم باشيم. مثلا اينكه هر كس براي خودش و بچه اش ، ساندويچي ، غذايي ، چيزي بياره و اون وسط همه با هم سهيم بشن ( مثل قابلمه پارتي) و بعد هم ظرف يكبار مصرف شريكي بگيريم و آخر سر هر كس به سهم و شرايط خودش در نظافت خونه همكاري كنه.

  24. سلام گلمریم جان قدم نو رسیده هم مبارک میشه منم تولد سام بیام ؟ راستش خجالت میکشم اینو گفتم چون با اینکه همیشه می خونمت اما هیچ وقت کامنت نذاشتم و سواپ اگه جمعه باشه منم میام 🙂

  25. برای سواپ فکر میکنم صبح باشه بهتره که بچه ها مهد باشن خوشحال میشم خبرم کنین چون تا حالا تجربه نداشتم.
    برام دعوت این مدلی جالب بود یعنی کسایی رو دعوت کردین که نمیشناسین.سخت نیست؟به هر حال من و امیر محمد هم دوست داریم بیایم

  26. البته یه نکته هم باید اضافه کنم که شاید به مذاق خانوما خوش نیاد. ما آقایون شاید خیلی طول بکشه که با هم آشنا شیم، ولی به همون میزان هم رابطمون قویتره و احتمال جدا شدنمون کمتر و خانوما همون قدر که سرسری با هم دوست می شند همون قدر هم…

  27. بعد از یه غیبت طولانی اومدم این دور و برها و حالا میبینم زیر گوشمون تولد ه. راستش اولش میخواستم بگم که قدم نورسیده مبارک بعد روم نشد. خب حالا میگم لا تاخیر البته. اگر هنوز دعوتت پابرجاست من و سام هم دوست داریم که بیاییم.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

