نگاشته شده توسط: golmaryam | مارس 6, 2010

سیرو

من بودم. بله، آن  زنی که  روز پاتختی بوی سیر می داد من بودم. اصلا قرار نبود که بروم. پا شدم به جهت خودشیرینی، سیر ترشی برای میهمان ها پوست کندم. نصف پیاله دست نخورده برگشت. پیاله سیرترشی. همه حواسشان بود که می روند پاتختی. من که نمی خواستم بروم. خوردم. بعد یک هو فکر کردم خوب بروم. بمانم  چه بشود؟ بچه که خوابیده. من که خوابم نمی آید. عصر کشدار جمعه را کجای دلم بگذارم؟ لباس پوشیدم. سرخاب سفیداب کردم.  بدلی هایم را آویختم. به دست هام عطر زدم. فکر کردم بو نمی دهم. حاشا  و کلا. اول نشسته بودم بین خودی ها. راست  و دروغ گفتند که عاشق بوی سیرند. بعد مهمان های غریبه آمدند. خودی ها بلند شدند که جا برای غریبه ترها باز شود. من همچون بوته سیر ماندم آن وسط. از دست هام و از همه وجودم سیر متصاعد می شد. بسی رنج بردم در آن سال سی. بله. پا شدم رفتم نشستم دم در آشپزخانه. مثل تمام زنان پا به ماه هی بلند و کوتاه شدم. هی پا شدم و راه رفتم و کمی قر دادم و این ها. بالاخره گذشت. تمام شد. آمدم خانه. بچه غیظ کرد. کجا بودی؟ بابا خواب بود. من ترسیدم. من تنها بودم. دلم مچاله شد. بغلش کردم. گم شد توی بغل سیردارم.

Responses

  1. ماشالا به این همه راحتی .

  2. حاشا و کلا
    ———————-
    ای وای! راست گفتی نگار جونم

  3. كدوم سال سي؟

  4. بچه تو بغلت گم شد چون مامانش رو می خواد، چه بوی سیر بده، چه با عطر دوش گرفته باشه…. حیف که وقتی بزرگتر می شن دیگه اینجوری دوستمون ندارن… دلم می خواد دخترم که بزرگ شد و من شدم اَه و پیف، یکی دیگه بیارم که دوباره این عشق بی چشمداشت و ناب مادر و کودک رو تجربه کنم، بعد این یکی هم که بزرگ شد، دوباره یکی دیگه… ولی حیف که دیگه از نظر جسمی نتواناییش رو ندارم… راستی اسمها به دردت خوردن؟

  5. حالا خدا كنه ني ني هم سير دوست داشته باشه وگرنه چي كشيده از دست تو دختر. اسمش چي شد بالاخره. سام 2

  6. دلم مچاله شد !!

  7. عیب نداره،همه می زارن به حساب این که حامله ای وهوس کرده بودی ولی بالاغیرتاً دیگه این کارونکن.خیلی ضایع هست.

  8. آخی. نازی. فدای سرت 🙂 چی کار به پف و پوف مردم داری. عشقت کشیده. این از همه چی مهم‌تره.

  9. هی راستی روزت مبارک 🙂

  10. خوب کاری کردی…ناراحت بودند می رفتند جای دیگه مینستند…وا! خوب حامله ای خواهر !


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

