نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 6, 2010

خودم بلدم

پشت چراغ قرمز خیابان عباس آباد بودم. منتظر تا بپیچم توی خیابان قائم مقام. سمت چپم صدای راننده تاکسی سبز رنگ توجهم رو به خودش جلب کرد. آخه کریمخان کجا؟ هفت تیر کجا؟ چه ربطی داره؟ نگاهم سرید به صندلی عقب. دو زن چادری نشسته بودند. زنی که به من نزدیک تر بود پوشیه داشت انگار. نه اشتباه دیده بودم. چادر رو جلوی صورتش گرفته بود. به عادت. راننده سیبیلو بود. صداش مفنگی. صدای نازک شده تریاک کشیده. درحد معقول. بی زیاده روی. روی در تاکسی نوشته بود جنت آباد-ونک. نگاه من رو دید. شیشه را کشیدم پایین. با دستم اشاره کردم. او هم شیشه سمت مسافر را پایین کشید. گفتم کریمخان انتهاش هفت تیره. غیظ کرد : خودم بهتر از تو می دونم. کسی آدرس نپرسید. خندیدم : خوب په چرا میگی ربطی نداره؟ زنی که دورتر بود نگاهم کرد. خندید. افغان بود.راننده  ماشین را دو قدم جلوتر برد که ادامه ندم. چراغ سبز شد. گاز دادم و پیچیدم توی قائم مقام. پشت سرم هیچ ماشینی نیامد.

Responses

  1. آخيييييييييييييييييييييييييييييييييييي

  2. دستت درد نکنه . دل من که خیلی خنک شد .

  3. احتملا دلش خواسته خفه ات کنه

  4. کارت عالی بود.من هم اگه بودم دوست داشتم کاری که شما میکردید رو میکردم.ولی این جور موقعها به موقع نمیتونم تصمیمم رو عملی کنم و فرصت از دست میره و تا ساعتها فکرم رو مشغول میکنه.راستی ببخشید همینجوری پریدم وسط کامنتاتون. من معمولا به وبلاگتون سر میزنم ولی کامنت نمیزارم.یه مطلبم گذاشتم تو وبلاگ پسرم پیشنهاد میکنم بخونید.

  5. چه خوب مي‌نويسي، ناخداآگاه به اين فكر كردم كه جالب كه ممكنه مثلا من شما رو تو خيابون ديده باشم ولي خب تو دنياي واقعي قاعدتا همو نمي‌شناسيم ديگه!
    راستي كارت عالي بود، هر چند كه بهتره با بعضي از آدما بگومگو نكني‌:)


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

