نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 4, 2010

کارپه دیم**

یک جور خوش خوشانی هستم. صبح که از خواب بیدار میشم، شاید هم دیرتر وقتی پشت رل نشستم و دارم سیبمو گاز می زنم و شاهرخ گوش میدم و ترافیک هم نرم نرمک جلو میره و هوا آفتابیه و گرفته است و درختا خاکستری اند و اینها، حال من خوبه. انگار تو دلم یکی دست می زنه و اون یکی می رقصه. حالا نه که فکر کنید این چیزا از چیه و چقدر خوشه و اینها. همه اینها تاثیر هورمون های عزیزه که برای مدتی جابه جا شدند و بنده رو در حال خوشی قرار دادند. بچه تو شکمم لگد می زنه، شاهرخ میگه : تو نی نی چشات  خیسه، آدم می ترسه بنویسه. سیب، سفت و ترش و شیرینه و این لحظه برای من تکرار شدنی نیست. بعید می دونم که دیگه بعدش بچه ای توی دل من لگد بزنه و من سیب گاز بزنم و از اتوبان حکیم رد شم و شاهرخ چهچه بزنه واسه خودش. اینه که به خودِ  در آستانه سی و پنج سالگی ام میگم : هی دختر، حواست هست؟

** دم را غنیمت شمار. به یونانی البته. مربوط به کتاب «انجمن شاعران مرده»

Responses

  1. خوشم میاد ، با اینکه یه نی نی توی دلت داری ، خیلی عادی برخورد میکنی… من هر چی مامان نی نی توی دل دار دیدم ،یا در حال قر زدن بودن.یا یکی داشته نازشون می کشیده، یه جوری حسم این بود که این 9 ماه زندگی آدم همه اش و کلا فلج میشه.ما شاء هزار ماشالا..حالا نیگی من و چشم زدن.من فقط می خواستم بگم خوشم اومد لوس نیستی.

  2. خوش به حالت که هورمون ها خوش اخلاق ات کردن. من که مدام در حال زار زدن و بداخلاقی هستم

  3. دوستم پس یادت نره که دم را غنیمت شمار

  4. روزي است خوش و هوا نه گرم است و نه سرد
    ابر از رخ گلزار همي شويد گرد
    بلبل به زبان حال خود با گل زرد
    فرياد همي زند كه مي بايد خورد
    ظاهرا خيام هم يه روزي كه حس شما رو داشته اينو نوشته .

  5. از شاهرخ چند تا آهنگ بیشتر گوش نکردم. ولی این یکی شاهکاره.
    …می ترسه پاش به دل واشه////آدم بیخود خاطرخواه شه

  6. اين لحظه ها رو مزمزه كن…تكرار شدني نيست

  7. هي خواستم بهت بگم يك سواپ مختلط فرهنگي بپا كن كه اين همسر بنده هي منو مسخره نكنه بگه مي ري دمپايي مي خري. آخرش وقتي گرفتي كه من نبودم.
    كي ببينيم همو؟

  8. چه کتاب خوبی بود انجمن شاعران مرده. کتاب خیلی بهتر از فیلمش بود به نظرم. شرح حال نوجوانی پسر هایی مثل ما بود. قیام و روی میز ایستادنشون هم به حس و حال این روزهای ما می خورد.
    میگم حالا که به عرش کبریایی نزدیک شدید ما رو هم دعا کنید.
    برقرار باشید


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

