نگاشته شده توسط: golmaryam | نوامبر 8, 2009

خارج افتاده

یک زمانی  فکر می کردم خارج جائیه که همه دوستان من درش جمع شدند و خوشحال و خرم ، دست می زنن و سوت می کشن تا یکی دیگه از اینوریا بره اونور. بعد آغوش باز و دل خوش و این ها. یواش یواش دستم اومد که هر کسی میره خارج خودش. فهمیدم که به تعداد آدم ها خارج داریم. فهمیدم که خارج یعنی تنهایی. یعنی هرکی میره سی خودش. تو عالم خودش. میره تو اونجایی که برای خودش ساخته.  فهمیدم که من و یک  عده دیگه ای از آدمها هم خارجیم. بعضی وقتا آدم های خارج  میرن مهمونی، به هم زنگ میزنن. چت می کنن. گوگل- ریدر بازی می کنن. با هم میرن سینما حتی. بعد میان حرفاشونو می نویسن. یک نفر از خارج دور اون نوشته هارو می خونه و پیش خودش فکر می کنه تک افتاده.   

Responses

  1. 😉

  2. 🙂

  3. همه خارجیم!!! و من هنوز از رو نمی رم و در حسرت روزهای خوبی هستم که با هم داشتیم و هنوز هم امیدوارم تکرار شه

  4. آره…گاهی منتها بعضی وقتا هم هست که آدم خدا رو شکر میکنه که خارج بوده! ولی معمولن اولش لجش میگیره که چرا خارج بوده حتی اگه تو اون خارج بقیه داغون شده باشن ! منکه اینطوری ام!

  5. چه قدر دلم گرفت !! گاهي همه مون مي دونيم چه مونه و ه روي خودمون نمياريم ، اما وقتي يكي ديگه مياد رك بهمون مي گه حالمون خيلي بدتر مي شه …
    با اين پستت قبليت چه قدر عاقبت به خيري براي خودت خريدي… هنوز امواج مثبتش داره به كامنتدوني وبلاگ من وارد مي شه خانوم … بازم ممنون

  6. آره واقعا راست میگی !!!! … خوبیش اینه که ما ایرانی ها هر جای دنیا که باشیم خودمون رو داخلی می دونیم و بقیه رو خارجی … راستی نکنه شما هم بعلهههه!!؟؟؟ … چه خبر خانومی دلمون تنگ شده براتون خودت و گل پسری خوبین؟؟ … ماهی تنگ بلوریت چطوره؟

  7. منم کلا خارج از باغم

  8. سلام دوست عزیز .امروز با وبلاگتون آشنا شدم .خیلی خیلی جالبه.باید کلی وقت بگذارم تا بتونم همه مطالبتون را بخونم اما همین چند تائی که خوندم خیلی خوشم اومد.من هم یک دختر شش ماهه دارم و کلی کار که روی زمین مونده و منتظرند تا من انجامشون بدم.مطلبتون در مورد مادر نمونه وصف حال من هم هست.
    به من هم سری بزنید گلمریم خانمی.

  9. خوبه! این پستهای اخیرت حال همه رو وصف می کنه! ما که بدجوری خارجیم.خارج از چی ؟ نمی دونم…

  10. سلام گلمریم حان
    از وبلاگ حانم شین نوشته ات را خواندم. نوشته ی مادر نمونه خیلی خوب بود. درست به هدف زده بودی.
    در مورد خارج رفتن هم، بنظرم، آدم ممکنه فکر کنه که نارضایتی از خارج از ماست. برای همین خارج میریم تا رضایت بدست بیاریم. اما رضایت خارج از ما نیست. در خود ماست و از خود ما. خودمان هم همیشه همراهمون هست.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

