نگاشته شده توسط: golmaryam | اکتبر 20, 2009

گ.م سوار بر تانک به قلب دوستان می تازد

 دوستان، همپالکی ها، رفقا، خوانندگان خاموش، بی صدا، پرصدا و بقیه، خواستم یک اعترافی خدمتتون عرض کنم که ممکنه قلب های رقیقتون رو بشکنه، بلرزونه، بپیچونه و الخ. مدتیه که وقتی به من می رسید، اکثریت قریب به اتفاقتون پس از احوال پرسی از من، همسرم و سام، حال نی نی را جویا می شوید. نی نی ای که از لحاظ ابعاد فیزیکی چند سانتی باید قد و قامت داشته باشد. از لحاظ آزمایشات کروموزومی و اینها یک در 5000 و یک در 500 احتمال ابتلا به فلان بیماری و بیسار بیماری را  دارد. این را هم آزمایشی که چند وقت پیش دادم گفت. به جز این ها اگر شما خبری از حال ایشون دارید بنده هم دارم. از اون جایی که اطلاع ما از حال و احوال  آدم های دور و برمون به صورت تقریبی اه و همین آدمی که الان داره به روتون می خنده  دو دقیقه دیگه ممکنه تو دستشویی گریه  کنه، فلذا من چه بدونم که حال اون چه جوره؟ آخه خواهر من چرا گوشت های تن منو می ریزونی با این سوال خنک که نی نی خوبه؟ آیا من می تونم بگم که وقتی مدام گلاب به روتون حالت تهوع دارم نی نی هم حالش بده؟ شاید داره پشتک و وارو می زنه و خیلی هم خوب باشه. اگه من خوشحالم و تو پوست خودم نمی گنجم حال اون خوبه؟ آیا الزاما موجودی که در درون ماست حال و احوالش با ما یکیه؟ شما که منو می شناسید کلا روح لاغری دارم. از معنویات و دنیای درون و ماورا و مافوق و متافیزیک به دورم. هیچ گونه ارتباطی با اشیا و صور فلکی و این ها ندارم. هیچ وقت هیچ چیز بهم الهام نشده و دستم شفا نیست و این ها. تا وقتی این بند انگشتی نیاد بیرون و با چشمای خودم رویتش نکنم نمی فهمم حالش چطوره. تازه همون موقع هم ممکنه نفهمم که گریه اش برای شیره یا جاشو خیس کرده یا باد پیچیده تو معده اش. فلذا وقتی شما با حالتی پروانه ای و روحی لطیف از من حال اونو جویا میشید من واقعا تو رودربایستی می مونم که بهتون چی بگم. از اون فاجعه تر وقتیه که از علی این سوالو می پرسید. آخه اون دیگه از کجا بدونه؟ نه جدا از کجا بدونه؟ بابا بی خیال.

من عصبانیم؟ نه. خیلی هم خوبم. همینجوری محض تنویر افکار عرض کردم.

Responses

  1. يا ابرفرض!!!

  2. راستي حالا كه تو اينقدر عصباني هستي، ني ني حالش خوبه؟خوبه؟ خوبِ خوب؟
    ——————-
    😛

  3. ای وای من که نمیدونستم کلا … الان باید تازه بهت تبریک بگم … مراقب خودت باش

  4. یکی دو شبه هوا خنک شده، نی نی چطوره؟ خدای نکرده سرما که نخورده؟ شاد و شنگوله؟؟ خوب… خدا رو شکر:) ولی من مطمئنم اونجا حالش خوب خوبه… دردسرا مال وقتیه که میاد بیرون… ها ها روحیه دادن و داشتی؟
    در ضمن تو نه تنها روح لاغری نداری بلکه خیلی هم روح چاقی داری، حالا اون یارو یه و…ی زده… چاق و لاغری روح چه ربطی به ماوراء و اینا داره آخه؟
    بعدشم چرا ما از این شکلکا نداریم؟

  5. حالا اين فحش و فضيحتا كدوم قسمتاش مربوط به من بود؟
    ما كه اين روزا فحش خورمون ملس شده

  6. آخي چرا اين جوري نوشتي:( دل من يكي رو كه واقعا بدرد آوردي.)
    تو كه آدم ركي هستي,خوب به خودم مي گفتي,اين كه ديگه يه پست لازم نداشت!
    به سارا سلام مخصوص برسون.

  7. به به .از خرابكاريهاي خانواده ما,مي بينم كه نظرم در انتظار تعديل است!

  8. فكر كن تو ، تو رودربايستي بموني كه جواب سوالو چي بدي !
    به هر حال ما كه نپرسيديم و نخواهيم پرسيد . هر وقت اومد بيرون و تونستيم بچلونيمش اونوقت حاشو ميپرسيم 🙂
    حالا خودت چطوري ؟ با اجازه شما امشب خدمت برسم حضوري حال تو و علي و سام و بپرسم به صرف استامبولي …

  9. خوب پدر من يهو بگو تبريك بگين ديگه! چرا انقدر مقدمه چيدي؟! 🙂 اميدوارم حال خودت خوب باشه فعلن. به حال ني ني بعدا رسيدگي مي‌كنيم :*

  10. الان شما کمی عصبانی هستی… خوب که شدین به علی بفرمایید نی نی رو ببوسن

  11. لابد انتظار دارن بگی دست بوسه

  12. آآآآآآ
    دو تا بچه!
    سخته ها، نه؟!

    ولی خیلی مبارکه !
    🙂

    یک خواننده متوسط الصدا

  13. آخیییی تو حامله ای ؟ به سلامتی ایشالا…
    این روزها در وبلاگستان همه خانوم ها! حامله اند , شما چطور؟

    خیلی خنک بود نه؟! :))

  14. همممم… فکر کنم نفر آخری که این سوال را کرده بوده خیلی آدم ناخوشایندی بوده وگرنه گلمریم که به این سادگیا از کوره در نمی ره….

  15. از تنویر شما ممنونیم…

  16. ا مبارک 🙂 گفتم اینبار جزء خاموشا نباشم

  17. همچين غير قابل پيش بيني مي نويسن ها.

  18. baba COME ON! hala ye chi azat porsidan! khob maha chi beporsim khubeee??? harfe badi nazade ke bande khoda

  19. تبرییییییییییییییک، خداییش خیلی توانتمندی!

  20. حالا اگه کسی حال نی نی هم نپرسه..میگی..چرا به نی نی بی توجهین آخه؟…

  21. اين بهترين چيزي بود كه ميتونستي بنويسي و من بخونم

  22. خیلی زیاد مبارکه

  23. ای جان دلم .چقدر مبارکه دوستم چقدر خوشحالم بعد هزار سال خبر خوبی شنیدم .خیلیییییییییییییییییی مبارکه

  24. گلمريم جان حال من كه با خوندن اين پستت خوب شد، حالا اميدوارم ني ني هم خوب باشه. ولي كلا مواظب خودت باش كه اول همه خوب خوب باشي. يك عالمه تبريك.

  25. بله فکر کنم خودم بودم که حال نی نی رو پرسیدم.حالا غصه نخور دفعه بعد حال تو رو می پرسم.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

