نگاشته شده توسط: golmaryam | اکتبر 12, 2009

بازی هایش

وقتی داره با سیخِ کباب بازی می کنه : من آقای سیخم. وقتی داره گوشت خیالی رو به سیخ  می کشه : من آقای کبابم. وقتی  بهش می گم ساندویچ پنیر می خوای برات درست کنم؟ میگه : آره. مثلا من آقای ساندویچم، تو هم خانوم ساندویچی. وقتی می گم من اینجارو جارو می کشم تو هم بیا تی بکش، میگه مثلا تو خانوم تمیز کننده ای،  من هم آقای تمیزی. وقتی داریم با پارکینگش بازی می کنیم هم، میشه آقای پارکینگ و وقتی فکر می کنه ماشین خراب شده، میشه آقای تعمیرگاه.

 وقتایی که مهمون داریم و کسی باهاش بازی نمی کنه خیلی بدعنق میشه و بهونه می گیره. جوری که تمایل من برای پرت کردنش از پنجره به خیابون  رو به شدت میذاره.(کی بود می گفت مادرها فقط از لحظه های خوشی می نویسند؟) شب ها که پیش من می خوابه و پدرش یا من حوصله جابجا کردنشو نداریم بس که لگد می پرونه به سر و کله ام، بی خواب میشم و آرزو می کنم تختش انقدر بزرگ بود که برم روش بخوابم. صبح که از خواب بیدار میشه، با لب هایی  که دور و برش شیرهای نصف شب خورده ماسیده، میگه : شیررر

Responses

  1. آخی نازی

  2. اون من بودم. دست و پاي بلوري شوهرهاشون رو هم اضافه كن به مال بچه.

  3. خوب پسر توئه ديگه، معلومه بامزه ميشه

  4. پس پسر من كي حرف مي‌زنه!!؟؟ توي يك سال و نيمه گي چيا بايد بگه!!!!؟؟؟؟؟

  5. از اون جمله اون بالا خیلی خوشم اومد (ساده تر بنویس) اگه جای دیگه ای هم خونده بودمش یاد شما می افتادم

  6. آخی!نازی!من عاشق بچه هام!البته نمیدونم اگه خودم بچه دار بشم نظرم عوض شه یا نه!
    تا جایی که انرژی داشتم وبلاگتون رو خوندم و متوجه شدم که ترک هستین!خوشوقتم!منم همینطور!

  7. عاشقتم سام چی پسر

  8. یعنی تا سن سام میخوان تو بغل بخوابن خداااااااا

  9. جالب بود/مرسی

  10. havasetoon be sherkat moazam gardesh rouz basheh chon gharareh jam konan beran agar hanooz ozv hastid say konid poletono pas begirid be digar dostan ham etela resani konid

  11. من اين آقاي سيخ و کبابتو خيلي دوست دارم.

  12. سلام گل مریم خیلی وقته اینجا رو می خونم ولی بی سر و صدا و حالا می خواهم پیشنهاد کنم سواپ پارتی رو این بار من برگزار کنم البته اگر شما حسشو داشته باشی و تمایلی به آشنای جدید داشته باشی و من چون تو این زمینه تجربه ای ندارم نیاز به راهنمائی شما دارم منتظر جوابتون هستم.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

