نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئیه 6, 2009

ال قربان دست و پای بلوریش.

1- دیروز تو توالت برگشته بهم میگه : من پسر خوبی ام. کسی رو کتک نمی زنم. بعد مکث کرده و یکی یکی کلمه هارو ادا کرده که : دست برای کتک زدن نیست، برای نوازش کردنه. پا برای لگد زدن نیست، برای راه رفتنه.*

2- بعد از خوردن یه گاز از بستنی که من تهش رو درآوردم میگه : it’s good.**

3- امروز برای اولین بار تو خونه نشست سر چاه توالت. قبل از این همیشه یک گوشه ای کارشو می کرد و بعد مصیبتی بود جمع کردن تکه تکه های پی پی از گوشه کنار توالت. ازاول روی صندلی مخصوص دششویی نذاشتمش چون هی دست می کرد اون تو و محتویاتش رو زیر و زبر می کرد.

4- مرغ پختم. یک پیاز رو چهار قاچ کردم و با آب و نمک و مرغ ها گذاشتم سر گاز. تندی برگشتم سر گودر و زندگیم. نیم ساعت بعد ازش پرسیدم : مرغ می خوری؟ گفت آره. یک عدد ران مرغ رو تکه تکه کردم توی بشقاب و گذاشتم روی میز. بسته نان تست رو از روی پیشخون آورده که : من نون فروشم بعد در پلاستیک رو باز کرده و دو تکه نان برداشته ، تکه های مرغ رو گذاشته روی یکی و اون یکی رو گذاشته روش و اولین ساندویچ زندگی شو درست کرده.

* طبعا تو مهد یاد گرفته. نمی دونم خوبه یا بد ولی بدجوری به حال و هوای این روزامون می خوره.

** از ساعت 8 صبح تا 12 مربی انگلیسی دارن و بعدش مربی های خودشون. سام که زودتر از ساعت نه و ده نمی رسه. اونم با گریه، چون مربی خودو خیلی دوست داره.

*** من دلم سواپ و معاشرت و خنده و سرخوشی می خواد. کی پایه است؟ کجا؟ کی؟ نکنه یه وقت؟

 

Responses

  1. سلام. من غرب تهران هستم مي‌تونم خواهش كنم اسم مهد پسرتون رو بگيد….؟ من دنبال مهد خوب توي غرب مي‌گردم. با سپاس فراوان. وبلاگ ندارم همين جا مي‌بينم.
    —————–
    مهد کودک نارنجی- اتوبان ستاری

  2. منم میام بی زحمت لطفا

  3. هنوز تو حس بند 3 بودم رفتم سراغ بند 4 خیلی با حال بامزه و بهداشتی خوندمش……. خوش باشی با این گل پسر فرهنگمند!

  4. حین خوندن وبلاگت داشتم ذرت میخوردم.به بند سه که رسیدم یه مکث کردم با تعجب خوندم و بعدبه بند چهار رسیدم و ادامه دادم به خوردنم.پست جالبی بود…

  5. نميشد اين بند سه رو قبل بند چهار نمي آوردي؟ فكر كنم از خوردن هر گونه مرغي در زندگيم بيزار شدم


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

