نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئن 17, 2009

ما دوره می کنیم، شب را و روز را، هنوز را

exhibition1

این نمایشگاه نقاشی های دوستم است. بهم گفت که این روزها دیگه جایی برای نوشتن از این چیزها نیست. گفتم اتفاقا این روزها باید از این خبرها هم نوشت. تازه جمعه ساعت 4 تا 6 جشن مهد سامه. بچه ام فارغ التحصیل شده و از کلاس نوپایان به کلاس نو- نمی دونم چی چیان خواهد رفت. در این جشن لباس سفید خواهد پوشید با بال فرشته و یک جا هم موش می شود. من دو هفته است که قراره بال فرشته بخرم ببرم مهد. هنوز نبردم. امروز دیگه امیدوارم بتونم بال فرشته پیدا کنم. یعنی دیگه واقعا وقتشه که بال فرشته رو پیدا کنم.

Responses

  1. نزديك محل كار من است. بگو كي مي آي بلكم اونجا ديديم همو.

  2. merci doostam:)

    friday 4-8
    other days: 4-7

  3. خوش‌به‌حالت گلي كه مي‌توني تحمل كني

  4. man fekr kardam kahare neveshte ghabli mikhai begi hala raiamo dozdidan vali nagofti………


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

