نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 28, 2009

goozoo به مثابه فحش ناموسی

1-  عمو فی ل تر باف طی نامه ای به نگارنده اعلام نمود که : به سبب استفاده بی شرمانه از کلمات goozoo ;tokhmatik ;paaarty و lokht فی ل تر شده بودی. اگر باز هم از این بی ادبی ها کنی، می دم سبیل تو دود بدن . خوب من هم گردنم به باریکی مو، خودم به باریکی کدو تنبل، مادر یه بچه، چرا بیام به جنگ تو که نفله شم تو چنگ تو؟ این شد که شروع به سرچ و جستجو نمودم و فهمیدم به دلیل سواپ بازی، فراوان از کلمه بی ناموسی paarty استفاده کرده ام و هیچ راهی نیست جز حذف کردن کل مطالب مربوطه.

2- حالا که مواضع عموی گرامی مشخص شده، خواستم بگم که روابط نگارنده  با تمام goozoo ها محدود خواهد شد. به شما هم پیشنهاد می کنم  به جای رویکردهای پرسر و صدا به اعمال بودار رو بیارید که  دنیا و آخرتتون تضمین شه.

3- به ت خ م و ترکه کسی کار نداشته باش. این رو با خودم بودم. به تو چه که هوا چه جوریه و زمین چه جوریه و آسمون اینه و اونه. سر به کار و دل به یار.

4-  lakhty درنگ کن و به عواقب کارهای خود بیاندیش.

5- از خانوم چهل تیکه خواهش می کنم که اگر  کلمه کلیدی دیگه ای به ذهنشون می رسه که ممکنه دردسر ساز شه مارو از رهنمودهای خودشون بی نصیب نذارن لطفا.

 

Responses

  1. :O :))

  2. ولكام بك چشم و چراغ وبلاگستان …دلمان در نبودت حسابي ابري بود

  3. سلام گلمريم جوون. خوشحال شدم كه اوومدي.
    ديگه حرف كليدي نزني آآ.
    منظورت از مهد نارنجي همونيه كه تو 35 متريه؟؟؟
    ———————–
    آره. همون.

  4. پست مهد کودک تون را خوندم….مثل اینکه همه جا شهریه ها بالا رفته…پسر من هم مهد ثمره زندگی (بلوار 24 متری) میره پیش از عید 150 هزار تومان می دادم…الان کرده 200 هزار تا ساعت 4 و چون من 5 میرم دنبالش 215 هزار….ولی اون چیزی که منو ناراحت می کنه اینکه این همه پول میدی و اولیه ترین استانداردها تو این مهدها رعایت نمیشه…کلاس پسر من 28 بچه قد ونیم قد هست با دو مربی ….اسفند ماه همه مهدهای شهرک غرب و سعادت اباد را زیر رو کردم همه شون مثل هم بودند شهریه بالا با کمترین استانداردها….حتی تلفن کردم به بهزیستی و اسم مهد کودک را بردم که رسیدگی بشه …پشت خط بهم گفتن»اون مهد کودک همه چیزش عالیه» وقتی هم خواستم توضیح اضافی بدم که دروغ نمیگم….طرف گفت»موبایلم زنگ میزنه» و تلفن منو قطع کرد….
    ——————
    من مهد ثمره زندگی رو دیدم. به نظرم خیلی خوب نبود. این مهدی که سام میره خیلی بهتره. یعنی همون استاندردهایی که میگید رو تا حد زیادی دارن. حیف که مسیرش برای ما خوب نیست. به نظرم تو منطقه شهرک و سعادت آباد فقط پول جارو می گیرن. و کیفیت همون طور که گفتید پایینه. مهد نور ایمان هم برید . الان اومده فلامک. دوستم خیلی تعریف می کنه ازش. قیمتش هم مناسب تره.

  5. ma 5.5 saat jelotarim pishapish az shoma banooye weblognevise ba adab shode babate kharide carte tel tashakor mishavad che call bezani che nazani

  6. گل مریم جون. از تو و عمو خیلی ممنونم. هیچی امروز به اندازه این پست منو نخندونده بود. :دی

  7. چه عرض کنم. کلمات کاف دار که استفاده نکردی خواهر مثل ….ون بچه و از صوبتا؟ بالاخره آدم بچه داشته باشه سر و کارش به اون نواحی میوفته. جدی حالا چرا من؟نکنه تو تمام اسراچ بی ناموسی وبلاگ من اول؟!؟!؟!

  8. والله من همون خانوم خوبه هستم .همونی که یه روز با لباس قرمز اومدم خونتون :دی

    بابا اسمم سارا بود .اسم دوستم بنفشه .سیصد و شصتی بودیم .یادت اومد حاج خانوم ؟
    ———————————-چرا یادم اومد. ببخشید.

  9. آخیش. راحت شدیم ها. حالا واقعا مشکل همین کلمات بودند؟ باید یک سری کلمه رمز درست کنیم.

  10. اخی! چه خوب که از فیلتر در اومدی. مُردم از بس آنتی فیلترهای مختلف رو تست کردم برای رسیدن به بلاگت.
    لطف کن دیگه از واژه های مستهجن !!! استفاده نکن که ماروهم به دردسر نیندازی.
    مرسی:)

  11. خدايي من اينهمه وبلاگت رو مي‌خوندم دقت نكرده بودم شما خيلي از اين الفاظ رك ي ك استفاده مي‌كردي!!!!

    راستي به اون پست بوي ج ي ش و اينا كه روز تولدت نوشتي گير ندادن؟

  12. خيلي بامزه است … من درست چند وقت پيش بعد از كلي اومدن و رفتن ، اولين كامنت رو دقيقا زماني تصميم گرفتم برات بذارم كه ديگه فيلتر شده بودي … و كلي غصه خوردم هم براي تو هم براي خودم كه فيل تر شده بودم … بعد رفتم به نونوش كه از فيلترينك من و تو دلخور بود دلداري دادم كه من نامه دادم ، به گل مريم هم يه جوري برسون نامه بده احتمالا درست مي شه … حالا خوشحالم كه در خونه ات دوباره باز شد …من هم با حذف چهار تا كلمه ي با سن و پار تي از دست اون روبوتهاي زبون نفهم خنگ راحت شدم و از سوراخ فيل تر زدم بيرون … به هر حال خوشحالم كه اين درد مشترك باعث شد باهات بيشتر آشنا بشم عزيزم … خيلي وبلاگتو دوست دارم و خيلي خوشحالم كه دوباره مي تونم بخونمت 🙂

  13. چه خوب که درست شد . با این فیلتر شکنها هم نمی شد دید. سعی کن که دیگه مودب باشی دخترم

  14. به به، گذشتن از اون مرحلۀ فیل ترینگ رو تبریک میگم. کلی هم خندیدیم بابت این کلمات کلیدی وبلاگت! و توجیه و توضیحشون.
    خوش باشی همیشه

  15. خوب واقعا شما چرا انقدر بی ادبی می کنین؟ ناسلامتی مادر هم هستید. اگر پس فردا بچه تون یک وقت بزرگ شد و کارش به ادارات و پ.ا.ر.تی بازی و اینا خورد بهتره بدونین که مشکل از خود شماست که این لغت مستهجن و رکیک رو یادش دادید. به هرحال پ.ارتی- پا.ر.تیه. چه اون یکی چه این یکی. یا اگر دست بر قضا؛ زبونم لال یک وقت گ..و..زید شما جواب خدا رو چی می دین؟ بهتره به جای کلمه قبیح و مستهجن ل.خ.ت.ی هم از کلمات بهتری مثل دمی/ لحظه ای/ و… استفاده کنید. فکر کردین اگر به جای ضمه, فتحه بذارین عمو فیلی رو می تونین گول بزنین؟
    عجب حکایتیه ها.

  16. به این مامان نورای بی گناه هم بی زحمت یاد بده چیکار کردی، برگرده پیشمون. پست بامزه ای بود.

  17. mobarake! ishalla hamishe bashid . fil ter ham nashid. ma ke doost darim biyayeem ija ro bekhunim…

  18. چه ف ی ل ت ر چ ی های مودبی!
    بده نگران فرهنگ جامعه هستند .؟مبارکه
    در مورد مهد فرهنگسرای کودک هم مهد کودک زده البته من از کلاس های آزادش برای سهند استفاده می کنم و نسبت به موارد مشابه خیلی راضیم از نظر فضا مربی و با برنامه بودنشون و البته قیمت ولی مهدش برای 4 ساله و 5 ساله هاست فعلا

  19. سلام
    میشه بگی شما به کجا ایمیل زدی
    منم همین مشکل رو دارم ;(
    ——————-
    به همون آدرسی که وقتی یک وبلاگ فیل تر شده رو باز می کنی میگه. ولی وقتی وبلاگ شمارو باز می کنم اصلا آدرسو نمی شناسه. فهمیدی چی گفتم؟

  20. كجايي دختر؟ كم پيدا شدي؟
    همينجا ازت خيلي خيلي خيلي تشكر مي كنم بابت اون كار. طرف خيلي مهربون بوده و خيلي آروم كارشو انجام داده و كلاً خيلي راضي بودن ازش. به قول ارشك دستت درد نكنه.
    سام رو ببوس كه من خيلي عاشقشم و همش مي گم يعني سال ديگه ارشك شبيه سام ميشه؟ يعني مي شه اينقدر مهربون بشه؟ خدا كنه.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

