نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 14, 2009

خانه اسباب بازی

1- مدتی بود که دنبال یک جای بازی سربسته برای سام بودم که بشه فصل زمستون هم توش وقت گذرونی کرد. جایی که سر و صدای زیادی نداشته باشه و بازی ها متناسب با سن یک بچه دو سال و نیمه باشه.  به همت مهتای عزیز، رفتیم یک خانه اسباب بازی به نام پینک پالاس.در اصل یک خانه دو طبقه بود . وارد که می شدی سالن بزرگ خونه که پر از اسباب بازی های مختلف بود آدمو جذب می کرد. کف سالن پارکت بود و جا به جا فرش های رنگی انداخته بودند. یک قسمت وسایل آشپزی بچه گانه، سوپرمارکت، تخت، عروسک، خونه و خلاصه هرچی که مرتبط با این چیزا باشه بود. یک عالمه ماشین های کوچیک و بزرگ، یک میز نیم در نیم متر با پل ها و تونل های چوبی که بچه می تونست با ماشین ها روشون بازی کنه، گذاشته بودن. یک قطار با ریل به شعاع نیم متر بود که بچه ها می تونستن سوارش بشن و دور بزنن.تاب و سرسره پلاستیکی هم بود که بچه ها زیاد طرفشون نمی رفتن. بس که جذابیت اسباب بازی های دیگه زیاد بود.  یک قسمت رو برای مادرها مبل و صندلی چیده بودن که بشینن و مجله بخونن و با هم گپ بزنن. این امکان وجود داره که با خودتون غذا و خوراکی ببرید و بدید تو آشپزخونه گرمش کنن و یا از منوی محدودی که دارن یک چیزهایی برای خوردن انتخاب کنید.  کلا فضای دوست داشتنی و مناسبی بود. خود من هم کلی با پازل ها و لگوها بازی کردم و مردد بودم که آیا برای بازی خودم هم باید پول بدم یا نه!

فکر می کنم با توجه به اینکه اطلاع رسانی درمورد اینجور جاها برای ما بچه دارها  وجود نداره، خوبه که خودمون یک فایل اطلاعاتی درست کنیم در مورد جاهایی که میشه بچه هارو برد یا با بچه ها رفت (مثل رستوران و مرکز خرید) که یک امکاناتی واسه بچه داشته باشه. ضمنا من دنبال جایی با مشخصات بالا می گردم که روزهای تعطیل باز باشه و پدرها هم بتونن برن. چون متاسفانه این چند جایی که من پرس و جو کردم فقط مختص خانوم هاست.(به خاطر اینکه مادرها و پرسنل بتونن توش راحت باشن ) راستی پینک پالاس برای دو ساعت شش هزار تومن و بیشتر از این دوازده هزارتومن برای هر بچه شارژ می کنه. اگه کسی پول ده جلسه رو یک جا بده می توهه از یک تخفیف بیست درصدی هم استفاده کنه. به نظر من که دو ساعت بردن بچه به جایی مثل سرزمین عجایب یا قلعه سحرآمیز خیلی گرون تر تموم میشه. ما تا به حال دو بار رفتیم و هر بار فقط دو ساعت اونجا بودیم. ساعت کاری از ده صبح تا 7 بعد از ظهره. البته باید با تماس قبلی رفت. چون روز هایی که تولد برگزار می کنن کس دیگه ای رو نمی پذیرن.

شنیدم که باشگاه انقلاب هم خدمات مشابهی با نام kids club داره. البته باید کارت مهمان داشته باشید یا عضو باشگاه باشید. یک خانه بازی هم به اسم play house هست

شماره تماس پینک پالاس : 22415984

Responses

  1. اگر بداني ديروز چقدر فكر كرديم كوچولومون را كجا ببريم و به جايي نرسيديم. ممنون از خبر خوبت!
    —————————–
    البته اینجا جمعه ها تعطیله ها. ولی اونی که تو باشگاه انقلابه بازه. ضمنا گفتم پدر و مادر با هم نمی تونن برن دیگه.

  2. جالب بود، من تبلیغ play house رو دیده بودم ولی این یکی رو نه. این دفعه خواستید برید به من هم بگید فراز رو بیارم. فعلاً که آبله مرغون گرفته و نمی شه از خونه بیرون رفت

  3. مرسي .خوب و مفيد بود.من البته ترجيح مي دم پدرها نباشن. خود آدم راحت تره و بچه ها هم همكاري بيشتري مي كنن.

  4. ممنون از اطلاع رسانی جالبی که کردی. خوب و مفیده. برای 5 ساله ها هم چیزی داره یا مال نی نی هاس؟
    —————————————-
    چرا برای 5 ساله ها هم می تونه جالب باشه. هرجور وسایل بازی که فکر کنی داشت. حالا اگه دوست داشتی یک بار که خواستم برم خبرت می کنم.

  5. گلمريم ميدوني بيشتر اطلاعاتي كه ميدي يا نظراتي كه ميدي بطور باورنكردني بجا است. يعني يكجورهايي مثل معجزه ميمونه. ببينم واقعا پيغمبري چيزي نيستي؟
    ايندفعه كه خواستيد بريد من رو هم خبر كنيد لطفا.
    ————————————
    شرمنده می کنید. این چه حرفیه. فکر کنم همه ما با توجه به سن و سال و تجربه ای که کسب کردیم توی یک چیزهایی نظراتمون درست باشه دیگه.

  6. ok, merci

  7. ها قربون دستت از این اطلاع رسانیها بکنین همه و تشکر کججد از شما برای اطلاع رسانی(حال کردی نوع تشکر رو)

  8. من الآن زنگ زدم باشگاه انقلاب رو. 09194050163
    اونجا هم فقط مادرا می تونن برن. 2 ساعت 8000 تومن وروردی ، بعدش ساعتی 2000 تومن. تا 9 سال. زیز 3 سال با همراه. بالای 3 سال بدون همراه هم می شه.
    ساعت هم 9 صبح تا 8 بعدلظهر.
    یادم رفت بپرسم جمعه ها هستن یا نه


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

