نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 13, 2009

نیم شبی.

یکی از آرزوهای من اینه که یک روز جلوی آینه بایستم، یک قیچی بگیرم دستم و موهامو کوتاه کنم. درست مثل  فیلم ها. بعد مثل هنرپیشه  اول فیلم که موهاشو این مدلی کوتاه کرده ، صاحب موهای کوتاه یک دست سشوار کشیده ای بشم.

پ.ن : انگیزه نگارنده از نوشتن این سطور  فقط و فقط مبارزه با خواب بوده تا خود را به ساعت دوازده و پنج دقیقه نیمه شب برساند و  بتواند ایمیلی را سر ساعت معین بفرستد. دیدید؟ به همین خنکی. حالا فرض کن که من این توضیح رو نمی دادم.اون وقت هدف پَست و بی مایه نگارنده تا ابد پشت این نوشته ها پنهان می شدها.

Responses

  1. 🙂

  2. باهات موافقم،منم طی یک عمل انقلابی موهامو از 20 سانت به یک سانت رسوندم . اصلا هم پشیمون نیستم ،گرچه به نظر خیلی ها شاید این از شدت بی خوابی یا دیگر اختلالات موجود بوده !

  3. من هم همینطور. ایضاً صبح از خواب پاشدن و انگار نه انگار که خواب بودیم (آیکون انسانهای آرزومند)

  4. مرسی از انگیزه و شفاف سازی

  5. گلمریم جون سلام. احتمالا تو هم دچار استرس خالی بودن انبار این اسمشو نبر شدی! برای من دیگه داره شبیه یک مبارزه میشه!!!

  6. نه نه موهات خیلی قشنگ بود ….حیفه

  7. من یه بار این کار رو کردم گلی. نه افسرده هم بودم و نه مدتی بود کرم موی کوتاه داشتم.همین جوری الکی صبح بیدار شدم تنها بودم-زمان دانشجویی قبلی توی اراک!- با لباس خواب رفتم تو حمام قیافه مو تو آینه دیدم. اومدم بیرون و دوباره با قیچی و سیگار برگشتم تو حموم!…یکی از بهترین،هیجان انگیزترین،لذت بخش ترین و خاطره انگیزترین خل و چل بازی های عمرم رو انجام دادم.
    بعدش،ظهر قیافه ی همخونه ای هام رو باید می دیدی!!!
    ———————————-
    آخ.. جوونی کجایی که یادت به خیر

  8. ميگم شب ولنتاين چه فكرهايي به سرت كه نمي زنه؟ راستي عجب شماره اي برام اس ام اس زدي؟براي كوتاه كردن مو هم مي توني از بريتني اسپيرز هم الهام بگيري. يه روز رفت جلوي آينه و كله اش رو تراشيد. به همين سادگي و به همين خوشمزگي. بعدتا يك سال پشت سر خودش كه چي پشت سر جد و آباد و شوهر هاي داشته و نداشته اش حرف زدن

  9. حالا اون صاف و اتو كشيدگيش را ول كن..اين را بچسب كه همچين مدل خوشگلي هم موهايشان را قيچي ميكنند كه اين آرايشگرها با اونهمه دك و پزشان گاهي نميتواندد.

  10. و اینکه چرا از حموم که بیرون می یان چرا خوشگلن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

