نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 17, 2009

چه کسی برای شام می آید؟

خوب کم کم به تاریخ تولدم نزدیک می شیم و من واجب دیدم که مثل فرجام-شوهر آلوچه خانوم- نکاتی چند در خصوص» چه کادویی برای گل مریم ببریم» به سمع و نظر خوانندگان و آن دسته از عزیزانی که با سرچ موضوعی به این وبلاگ رسیدند برسونم:

1- بر همگان واضح و مبرهن است که  هرآنچه به کارنیاید فروخته یا تعویض خواهد شد. «یادگاری»  لغتی  منسوخ است. بنابراین اگر در سواپ بعدی هدیه مذکور را در حال معاوضه با  حلوا ارده، نخود لوبیا و یا لگوی بچه دیدید ناراحت نشوید. لابد کوچک، بزرگ، گشاد، تنگ یا ناکارآمد بوده  است.

2- اینجانب با قدی حول و حوش 158 و وزنی دور و بر 60 کیلو، خوش خوراک ترین زن 34 ساله شهر لقب گرفته ام. قصد کم کردن سایز یا پایین آوردن وزن ندارم. تاپ های تنگ و ترش آنچنانی به کار من نیاید. دیگه از من گذشت.

3- کتاب. به غیر از «هفته ای یک بار آدمونمی کشه» ، «یاداشت های شخصی یک سرباز» ، «مرگ بازی» ، » بازی آخر یک بانو» کتاب های جدیدا چاپ شده رو دوست دارم. اگه نویسنده امریکایی باشه و داستانش هپی اند که دیگه آخرشه. فیلم هم خوبه . شنیدم سریال پرستاران رو کامل می فروشن. حالا نفری یک سیزنشو هم بخرید بد نیست.

4- قابلمه : در سایزهای مختلف، رنگ و وارنگ، چدنی، رویی، تفلون، هرچی. ایضا ماهی تابه.

5- حالا که حرف شد چرا نه قوری؟ قوری های سرامیکی، لعابی مدل قدیمی(هرچند چایی توشون مزه خوبی نده)

6- هدیه مذکور صرفا جنبه تزئینی نداشته باشه. روحیه زمخت من از درک اشیائی که به هیچ کاری جز قشنگی نمیان، عاجزه. بلکه ام بشه در کنارش ازش یک استفاده ای کرد.

7- شکلات، شکلات، شکلات. زنده باد سایز 40. زنده باد 42. زنده باد زمستان با شکلات و آب انگور.

8- مدت هاست در آرزوی داشتن پازلی هزار تکه ام. امروز که همکارم اولین سوال قاطع درخصوص «کادوی تولد چی می خوای» رو از من پرسید، به ذهنم نرسید. داشتم دلی دلی کنان به سمت تاکسی های شهرک می رفتم که نظرم به ویترین کتاب فروشی جلب شد. مداد رنگی هارو دیدم و در کنارش پازل های کودکانه. اونجا بود که یاد آرزوی دیرینه ام افتادم و سریع زنگ زدم شرکت. می پرسه: مطمئنی حوصله ات می گیره واسه پازل هزارتکه؟ هرچی نباشه همکارمه. از دمدمی مزاجی من هم خبرداره. می گم : خوب می خوای دو تا پونصد تکه بگیرید. البته سام پازل دو تکه گلدونه داره که از درست کردنشون حظ می برم. می گه خوب پس پنجاه تا از همون می گیریم.

9- هرچیز هیجان انگیز محیرالعهقول.

10- کلیه لوازم آرایشی بهداشتی اسمشو نبر .

11-  یک ماه پیش یک جفت کفش نقره ای بنتون هدیه گرفتم. از دو تا دوست عزیز. هدیه پیشاپیش تولدم بود. هنوز نپوشیدمش تا تولدم. گفتم یک وقت دوست عزیز دیگه ای نخواد برام کفش اسپرت نقره ای بنتون بخره یک وقت.

12- همین دیگه. یک هفته وقت دارید. البته از دوستان دور از مرکز و خارج از کشور تا آخر سال و حتی بعد از اون هم قبوله. زیاد به خودتون فشار نیارید تو رو خدا. اصلا راضی نیستم.

13- سورپرایزم اگه می خواید بکنید ، قلب ضعیف یک مادرو در نظر داشته باشید. یک وقت  سکته نزنم از خوشی.

14- خوب بعله برای شام هم می تونید بیاید خونمون. چیکار کنم دیگه؟

Responses

  1. مرسی از کامنتتون. تولدتونم مبارک باشه. کادو واسه جنس لطیف مؤنث فقط همون مورد ده که ذکر کردید… پازل که آخه آدم چشم درد و مغز درد و اینا هم به بقیه امراضش اضافه می شه، به خصوص اینکه هزار تکه ام باشه. با پازلم اگه می خواین واسه تولدم بیارین واسه من همون دو تیکه اش بهتره.

  2. ايضا ما هم متولد بهمن ماه هستيم. خوشحاليم از اين وجه مشترك مريم بانو 🙂
    توصيه ها كاملا بجا و كاربردي بود

  3. خوبي گل مريمي؟
    در راستاي كتاب بازي ميخوام بهت كتاب بدم. چيه و …؟ بماند براي بعد. البته قول ميدم هيچوقت نتوني سواپش كني!!!!! حالا شام كي هست؟ شام هم ندي قبولت داريم .تولدت خيلي خيلي مبارك ميسيز35
    —————————————-
    البته زیاد فرقی نداره ها، ولی من تازه وارد 34 سالگی می شم خوب.

  4. تولد شما پیشاپیش مبارک گل مریم جان 😉

  5. مي شه كفشت رو شب تولدت بپوشي ما هم ببينيم؟

  6. ما که کادو مونو دادیم و خیالمون راحته ، اصلا حال و حوصله چیزای فرهنگی مثه کتاب و پازل و … رو هم نداریم ولی اون سی دی که 2 ماهه قولشو دادم برات میارم . فقط مونده شام تولد تو بخوریم و تمووووووووووم فقط غذا مخصوص گیاه خوارا لطفا . باز نیام جوجه کباب داشته باشین 😉 merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  7. اين يعني اينكه ما هم دعوتيم؟ براي اينكه سورپريز بشي هم الان بهت نمي گم كه ما پازل كادو مياريم.

  8. دعوتنامه اینترنتی برای جشن تولد بهمراه لیست کادوهای مورد قبول
    خیلی جالبه
    مبارک باشه این تولد

  9. سلام. چطوری؟ تولد تولد تولدت مبارک…
    اول کادو: مجموعه داستان «نقشه هایت را بسوزان» داستانهای کوتاه امریکایی هست و ترجمه خوبی هم داره. «سه کتاب» زویا پیرزاد رو هم من خیلی دوست داشتم. بنابراین میتونی اینا رو از طرف من برای خودت کادو بخری:)
    دومندش نگران کفش بنتون نباش. حتمن شنیدی یکی از مغازه هاشو اتیش زدن بقیه رو هم تعطیل کردن. بخاطر مسئله غزه و اینا. (لابد همه دارین به ارتباط گودرز و شقایق فکر میکنین؟ حق دارین خب!)
    ————————————–
    مرسی. سه تا داستان سه کتاب رو جدا جدا خوندم. من هم زویا پیرزاد دوست دارم. با نقشه هایت را بسوزان موافقم. حالا ببینم کی میاردش تو سواپ. اونجا می خرم که زیاد تو خرج نیفتی عزیزم. 🙂

  10. goli janam
    can you email your mailing address to me?
    merci

  11. حالا ما رو دعوت بكن. يك فسنجوني بپز. ببينيم چي مي شه. شايد يك چيز خوبي برات خريديم.

  12. حالا شام چی داری ؟ بگو تا ببینیم چه کادویی بیاریم .
    ————————————-
    برای شما پروتئین بدون هیدرو کربن، برای دوست های گیاهخوارم غذای گیاهی، بعد مزه، بعد پاستا بعد یک عالمه چیزهای خوشمزه.

  13. ببخشید من دیر اومدم احتمالن شام تموم شده. ولی تولد مبارکی که می تونیم بگیم؟ تولدت مبارک ننه. هم سن شدیم!
    ——————————
    نه قربونت. شام هنوز شروع نشده. میای؟

  14. در مورد پازل هزار تكه بگم من هم عاشق اين پازل ها بودم براي روز تولدم خواستم اين پازل را برام بخرن و خوب يكيشون را هديه گرفتم . ولي خوب جونم براتون بگه يك ماه تمام اين پازل روي ميز نهارخوري ولو بود و من فقط تونستم چهارچوبش را بسازم و خوب بعدش جمع شد خيلي كار سختي . اميدوارم شما موفق بشين


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

