نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 10, 2009

نی نی سواپ

صاحب این وبلاگ و دوستانش -سلام مامان ارشک- در اختراع سرگرمی ها و کارهای جدید، ید طولایی دارند. از این رو دست به کار ابداع یک گردهمائی جدید به نام نی نی سواپ شده اند. خوب سواپ رو که خاطرتون هست؟ همین که هرکی هرچی فروختنی و بخشیدنی داره بیاره خونه یک نفر . حالا انگار کن هر چی بچه دار و بچه دوست و بچه بیزار-که مجبوره بره دیدن بچه و کادو ببره- و مجردا و متاهل ها دور هم جمع شن-طبعا خونه ما- بعد هرچی مربوط به بچه میشه که تو دست و بالشون مونده و نمی دونن چیکارش کنن، وردارن بیارن. بعد ضمن تماشا و گپ و گفت و خنده بفروشن و معاوضه کنن و در صورت بالا رفتن احساسات رقیقه شون به یکی ببخشن. ملتفت شدید؟ اگه نه اد اسر بخونین. تو کامنت دونی ایمیلتون رو بگذارید تا باهاتون تماس گرفته بشه. با مامان ارشک هم می تونید تماس بگیرید. ضمنا اگر چیزی ندارید که بیارید مهم نیست. اگر هم آمدید و چیزی نخریدید هم مهم نیست. اگر دلتون خواست چیز بی ربطی هم بیارید می تونید. فقط بچه های نسبتا بزرگ نیارید. چون هی می خوان با هم دعوا کنن و گیس هم دیگه رو بکشن و نذارن وسایلشون توسط مادران فروخته بشه. من هم که بی حوصله. خلاصه خود دانید. عوضش می تونید بچه رو با باباش بفرستید خونه مادرتون. یا مادرشون. چه می دونم بالاخره یک صبح تا ظهر بچه به باباش می رسه خوب.

پ.ن : راستی وبلاگ سواپ پاارتی با یک میز کامپیوتر فروشی به روز شد.

پ.ن : یادم رفت بگم همین جمعه ساعت ده تا 12 و نیم.

باز هم پ.ن : دوستان اجناس نو و دست دو می تونید بیارید . ضمنا کسی هست که پسر چهارساله داشته باشه و بخواد بیاد؟ همینجوری من باب خریدن وسایلش عرض کردم. به تعدادی نوار کاست -به غیر از شنگول و منگول- برای گوش دادن در ماشینی که هنوز سی دی خوان نداره، نیازمندیم.

Responses

  1. سلام.من اين ميز رو مي خوام.با كي بايد تماس بگيرم؟
    ————————————–
    عزیزم خوبی؟ خدا شفات بده به حق این روزای عزیز. می تونی با خودت تماس بگیری.

  2. ایده جالبیه. البته اگه می شد اینکار ار در یک فضای بزرگتر و با مشارکت بیشتر انجام داد خیلی بهتر بود که در آینده بصورت یک فرهنگ در بیاد.
    اگه آشنائی یا کسی را در فرهنگسراها دارید، بد نیست که اینکار را از طریق اونها هم پیگیری کنید.
    از طریق همین وبلاگها هم میشه به گشترش این ایده کمک کرد.

  3. khodaeesh mofte in mize , ye daghoonesho too delavaran gozashtan 200 hezar tomannnnnn

  4. گلمريم خانوم من تازه جمعه عصر ميام تهران. يادت باشه كه همش سواپاتو ميذاري يه وقت كه من نباشم.
    ——————————————————
    من نمی فهمم دختر جوون سر صبح جمعه (یا شب پنج شنبه) تو عسلویه چه کاری می تونه داشته باشه که همیشه جمعه عصر برمیگرده تهران؟ کامنت دونیت هم طبق معمول کار نمی کنه.

  5. من و حلوا ارده همچنان منتظر تماس شماییم

  6. سلام سلام صد تا سلام. خواستم احیانا منم شرکت کنم.

  7. سلام من دوست سولمازم و يه ني ني 10ماهه دارم مايلم كه به اين سواپ پارتي بيام اگه ميشه منم راه بدين باتشكرمامان آوا

  8. كي حال داره بره پست و اين حرفها …نگه ميدارم واسه بچه دوم خواهر

  9. خوبي گل مريم جان؟
    من سعيم رو مي كنم بيام فقط يه سوال تو اين سواپ شما همه چيزهاي معاوضه اي بايد نو نو باشن؟ يعني مثلا لباسهاي كوچيك شده بچه كه قابل پوشيدن باشن يا چيزي كه خودمون داريم و مثلا يه بار پوشيديم و ديگه هيچوقت نپوشيديم و نو مونده رو هم ميشه آورد؟ اسباب بازي بچه چطور؟

  10. سي دي كارتون؟ كتاب و اينها هم هست؟

  11. گلمريم خانوم!
    اينجا كه ما پنشمبه جمعه نداريم كه!
    جمعه عصر ميام تهران چونكه جمعه فقط يه دونه پرواز به تهران هست اونم 4 بعد از ظهره.
    به روح امام اگه دروغ بگم.

  12. منم احتمالاً میام، به احتمال 90%. شماره تلفنت رو قبلن بهم داده بودی که زنگ میزنم و آدرس رو میپرسم. منم سوال شیلا رودارم. چند روزیه که دارم فکر میکنم به اینکه چه چیزی رو میتونم پیدا کنم که ببرم و یک چیزهایی به ذهنم میرسه که نمیدونم به درد بخور هست یا نه. هر چند این «اولین «برای آشنا شدن با جزئیات این رسم میتونه خوب باشه.
    پسر من چارسالست و لی از این کاست ها ندارم. یعنی خاله سوسکه و سیندرلا رو داشتم که به دلیل بی علاقگی پسرک به این موضوعات زنونه! نمیدونم کجا گذاشتمش. اگه تا اون موقع پیدا کردم حتماً برات میارم

  13. من هم دوست دارم بیام….میشه یعنی از شر این لباسها خلاص شد؟

  14. من هم سعی بر این دارم که بیام. پسرم هم که 4 سالشه، نوار هم زیاد دارم باید ببینم کدوماشو گوش نمی ده.
    اینجا نمی شه خصوصی گذاشت، برای مامان ارشک خصوصی گذاشتم که میآم و شماره رو هم گذاشتم.

  15. دست صاحاب اين وبلاگ و دوستش درد نكنه ،چه تبليغات وسيعي … فكر كنم دفعه بعد بايد يه سالن اجتماعات بگيرين براي اينكار.

  16. سلام … دستتون درد نکنه بابت هماهنگی این برنامه جالب و ابتکاری … ما هم دلمون می خواد شرکت کنیم لطفاٌ ! بعدش هم اینکه این بار سواپ فقط مربوط به وسایل بچه هاست ؟؟؟ …

  17. میخواستم از طریق وبلاگ تو برم تو وبلاگ نونوش بعد هم خاطرات زایمان تا عکس این آخرین متولد رو که خیلی خوردنی بود به شوهرم نشون بدم. خب؟ این پست تو رو که دید می پرسه اینا جدی میخوان بچه هاشونو با هم عوض کنن؟!!!!!!؟!؟!؟؟! من دیگه به مععععععععععععععع مععععععععععع افتادم از این همه خلاقیت! گفتم به شما هم بگم شاید دفعه بعد کانسیدر کردید تعویض بچه هاتونو به جای لوازمشونو مادر!
    ——————————-
    بد فکریم نیست ها؟ نه بچه ها؟ روش کار می کنیم حالا. ممنون از پیشنهاد سازنده تون.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

