نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 4, 2009

من باب مادری و دوستی

1- بالاخره اولین عروس گلم رو دیدم. البته اولش فکر می کردم که دوماد گلمه. بس که دخترک با اون موهای فرفری کوتاه و صورت زیباش به پسرها می مونست.وقتی دم در منو دید که اومدم دنبال سام ، گفت : مامان منم الان میاد. گفتم آره قشنگم. الان میاد.  مربی مهد دراومد که: سام فقط به آیلین میگه عزیزم. گفتم: آیدین؟ گفت : نه آیلین.

2- کارتون «ماشین ها» رو دیگه از برم. پلان به پلان.شما هم اگه روزی سه بار سی دی دوی فیلم رو میدید، از نصفه حفظش می شدید. آخه نه که سی دی یکش کلی تبلیغ اولش داره و هر دفعه باید کلی عقب و جلو کنم تا به فیلم اصلی برسم، اینه که ترجیح میدم سی دی دو رو بذارم. خوب بله دی وی دی شو نخریدم. دروغ چرا، همین وی سی دی رو هم از سواپ  خریدم، پونصد تومن. با کلی کارتون دیگه. من خودم پینگو رو بیشتر دوست دارم.ولی سام عاشق ماشین هاست. داشتم می گفتم که خیلی دیدمش. حتی یک سوتی هم از توش درآوردم. تو همون سی دی دو یک جا که داره کاپ پیستون های دکتر هادسونو نشون میده، تاریخی که روی یکی شون حک شده 1961 هست. ولی بعدا روزنامه ای رو که خبر تصادف دکتر هادسون رو نوشته نشون میده، که تاریخش 1958 اه. بعد دکتر می گه از وقتی تصادف کرده دیگه مسابقه شرکت نکرده. دیدی؟ با یک همچین دقتی این کارتونو دیدم. کلا بچه ها چقدر تو خواسته هاشون مصرند. چی میشه که آدم بعدش انقدر بی صبر و حوصله میشه؟

3- با شادی قرار خرید کتاب داشتم. رفتیم نشر چشمه و با اعتماد به سلیقه من چند تا کتاب خرید که با خودش ببره. من هم چهار تا کتاب خریدم. قیمت ها باورنکردنی اند. چهار تا کتاب که هر کدوم به زور صد صفحه می شن، شد حدود سیزده هزار تومن. شادی که خریدهای خودشو حساب می کرد، با خوشحالی گفت  نگاه کن. اینهمه کتاب فقط 35 دلار.

4- هرچی فکر کردم  یادم نیومد. مطمئنم یک چیزی بودها. خنده دار هم بود. حالا یادم اومد می نویسم.

پ.ن : یادم اومد. اصلا خنده دار هم نیست. داشتم فکر می کردم که اصلا هرکس باید وبلاگ خودشو داشته باشه. به یاد اون نوشته آقای به سبک قدیمی که کسی به دیگری می گفت you should blog it. من احساس می کنم که واقعا درمورد بعضی چیزها نمی شه حرف زد و باید بلاگید. فکر کنم یک روزی روانشناس ها وبلاگ تراپی رو به درمان هاشون اضافه کنند. حالا شما امتحانش کن و صلوات بفرست به روح نگارنده، تو این شب عزیز که گارامب و گرومب طبل ها خونه  نگارنده رو می لرزونه.

Responses

  1. فينگيلي كاربرد عزيزم رو ياد گرفته؟ : ))

  2. گیج علی اونا قربون صدقه احمدی نژاد می رن این به دوست پسرش فکر می کنه

  3. haha! there is therapy very simialr to weblog therapy in which you write your daily stuff or whatever you like and give it to any one you like to read and comment you on that. and then you share it with your therapist

    didi dorost gofti Gol Maryam joonam? man be English benevisam behtare ya be Finglish vaghti ba in laptop e farsi nadare minevisam?

    Sam mige Azizam!!! ey khoda! che khub ke az alan balade hes hasho be kalame bege bedun e inke too fekr e khub o badesh bashe

    chera khune nesfe shab dasht goromp goromp milarzid?

  4. ني ني سواپ رو اعلام كنم 27 خوبه؟

  5. آخي ميگه عزيزم، جونم … دل ما بي بچه ها را آب مي‌كنيد اي مادرهاي وبلاگستان 🙂

  6. بنا به توصيه بند آخر كه بسيار بجا بود، اولين جلسه وبلاگ تراپي خودم را ثبت كردم. با تشكر :)+

  7. از بند دو خيلي خوشم اومد!

  8. گلی جون من دیگه دارم فردا می رم. کلی دلم برات تنگ می شه. حیف که پسرت دوست دخترش رو انتخاب کرده وگرنه سعی می کردم که دخترم رو قالب کنم. دیگه تو این دوره زمونه هم که مهم نیست دختر 2-3 سال بزرگتر باشه.

  9. عرض شود که من هم این سی دی ماشینها رو مو به موش رو حفظ کردم ولی این سوتیه رو کشف نکرده بودم. نمیدونم دوبلۀ شما مال کدوم شرکته. مال ما انگار تصویر زندگیه یا یه همچین چیزی. یه جاش که اون ماشین قراضه هه، وقتی مک برنده میشه، با صدای تو دماغیش میگه «کار قشنگی کرد» شده بود یه زمانی چیزی در مایه های تکیه کلام من!

  10. سلام
    آیلین رو ولش کن میشه منم حلوا ارده بدم به منهم کتاب بدی؟
    جدی میگم ها
    یا حتی باقلوا و قطاب و پشمک و سایر شیرینی های یزدی؟؟
    ————————————–
    آره عزیزم چرا نمیشه. سواپ بعدیس هفته دیگه است. بهت ایمیل می زنم.

  11. گلمريم جان مثل هميشه كيف كردم از اين پستت. دلم هم براي سام تنگ شد. فكر كنم بايد بند چهارمت رو جدي بگيرم:)


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

