نگاشته شده توسط: golmaryam | دسامبر 27, 2008

داغ از هالیوود

طبق معمول هر روز که می رسیم خونه من دلم یک هله هوله فوری نمکی می خواد. یادم می افته که ذرت خریدم چس فیل درست کنم.کمی روغن توی ماهیتابه می ریزم و می ذارم روی گاز، به سام و در اصل به خودم نوید میدم که دارم چس فیل درست می کنم. بعد نمک اضافه می کنم و چند تا دونه ذرت. در ماهیتابه رو می ذارم. سام رو بغل می کنم که از در شیشه ای تابه چس فیل هارو که مثل گل می شکفند ببینه. بعد ذرت های آماده رو می ریزم توی بشقاب و مشغول خوردن می شیم. من با سرعت مثال زدنیم  نصف بشقاب رو خالی می کنم و میام پای اینترنت. چند دقیقه بعد سام صدام می زنه. می رم پیشش. جانم مامان؟ – زخره (با ضمه روی ز) می خوام. – چی؟  کمی مکث می کنه. چلو سفید.بعله این هم تعبیریه برای خودش . هم مودبانه تره. هم  خوب سفیده دیگه.

Responses

  1. 🙂

  2. آخي منم عين اين پروسه رو دارم منتههههههههها بدون سام 🙂

  3. حالا خواهر این چه ربطی داشت به هالیوود؟! باید اسمش رو میذاشتی داغ داغ از روی گاز!!!!!!!!!

  4. چلوی سفید!!. یادم باشه اینو. چون من همیشه میگفتم حالا فرق پلو و چلو چی هست. دیگه فهمیدم.
    عنوان هم بسیار جالب بود!

  5. چلو سفید!جان!

  6. خيلي جالب بود. از پف فيل بنظرم خيلي بهتره.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

