نگاشته شده توسط: golmaryam | دسامبر 7, 2008

جان من و جان چای

خانم ها ، آقایان، من به یک کتری مشابه عکس به شدت نیازمندم. مدتیه سماور عزیزمون رو علیرغم میل باطنی و به دلیل وجود پسرک همیشه بالای کابینت علاقمند به شیر سماور، جمع کردیم. یک عدد کتری لعابی از منزل مادر شوهر عزیز به منزل آوردیم که  متاسفانه به دلیل مفت بودن با ما ناز می کنه و هی چاییش بوی کلر میده. می بینی تو رو خدا؟ اینه که از جمیع دوستان خواهشمندم که ته انباری های خود را به دقت بگردند و در صورت مشاهده کتری مذکور سریعا به صاحب وبلاگ اطلاع دهند تا در سواپ بعدی با تعدادی کتاب معاوضه نموده و خانواده ای را از نوشیدن چای کلر-مزه نجات دهیم.photography by ofilde

عکس هم از وبلاگ رفیقمون خانوم دیزاینر بلاک (http://designersblock.blogspot.com/برداشته شده. به دلیل دوری مسیر نمی تونم از ایشون درخواست کنم.

پ. ن : این پایینیه هم خوبه ها. کتری هه رو می گم که شبیه قوریه.

fashion by bea szenfeld

Responses

  1. سلام
    من اگه اشتباه هنکنم همچین چیزی رو تو انباری خونمون دیدم
    امروز حتما میگردم و خبرشو بهت میدم.

  2. تو هم مثل من عشق عوض كردن قوري كتري داري؟!من سالي چند بار اين كار رو مي كنم اما متاسفانه تو كلكسيونم اين مدليش نيست يعني اين رنگي.قوري كتري مي خواي برو بازار. راستي قوري سنگي يا لعابي جون ميده واسه چاي درست كردن.امتحاي كردي!البته من همچنان معتاد قهوه ام نه چاي.

  3. راستي سواپتون همين جمعه است؟ اسباب بازي بچه هم توشه؟اگه اين جمعه باشه ميام.آدرس لطفا و ايضا هماهنگي!

  4. اي بابا!من هميشه از سواپاتون عقب مي مونم. شديدا موافق برگزاري ني ني سواپ هستم.فقط اينكه چيزهاي حجم گير مثل كالسكه و اينا رو چه جوري ميشه آورد انتقال داد به سالن شو خونه شما؟ در زمينه كتاب كه من به وفور كتاب سواپي دارم. لباس ني ني گي هاي نيما رو داده بودم مامان اينها تو انباري شون نگه دارن در نتيجه ندارم اما مال يك سال پيشش هستند هنوز. سواپ بعدي بود خبرم كن

  5. گلی جون، من همچین کتری دارم، اما جزو وسایل پیک نیک مون هست! پس متاسفانه نمی تونم واسه سواپ بیارم و با فیلم و کتاب عوض کنم . اما می تونم واست بخرم و کادو برات بیارم.

  6. اگه شبیه این بخوای آدرس بده از بازار وکیل بگیرم برات بفرستم گلو

  7. منم دارم. حیف که راهم خیلی دووووووره

  8. هوم ما هم یکی داشتیم می بردیمش کوه!الان نمی دونم هنوز زنده است یا نه!
    گلی از دیشب دارم به یه رستوران خوب مناسب بچه دارها فکر می کنم؛اگه موفق نشدم چیزی پیدا کنم،سام رو بدید من بخورمش شما دو نفره برید همون منقل داره!ها؟

  9. شرمنده شدم حسابي. بس كه اين شوهر من آخرين لحظه براش كار پيش مي آد. نمي دونستم بچه رو چه كنم. كلي هم اعصابم خرد شد.
    كلاً اين روزا خيلي خرابم. هفته ديگه شنبه صبح بيكاري بچه ها رو ببريم بازي همونجا كه گفتم؟ بلكه حال من هم بهتر شه؟


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

