نگاشته شده توسط: golmaryam | دسامبر 2, 2008

سواپ داریم، سواپ .

1- از سر صبح می خوام بیام بگم که این جمعه سواپه. هر کسی که فکر می کنه دوست داره بیاد بگه، بعد اگه تا به حال نیومده و من هم نمی شناسمش خودشو به یکی که من می شناسم بچسبونه تا بتونه بیاد خوب. برای اون دسته از عزیزنی هم که کلا نمی دونن سواپ چیه عرض می کنم که سواپ یعنی مبادله پایاپای.گویا در خارج، مردم یک چیزی دارند به اسم سواپ پارتی که دور هم جمع میشوند و لوازم و کالاهایی رو که لازم ندارند با هم مبادله می کنند. ما هم یک همچین جمعی رو داریم. با این تفاوت که روی هر کدوم از این داشته ها قیمت می گذاریم و می خریم و می فروشیم. گاهی هم مبادله می کنیم. مثل دفعه پیش که دو عدد کتاب با یک قوطی حلوا ارده رد و بدل شد که بسیار خوشمزه بوده و زیر دندانمان مزه نمود. باقی کتابها رو هم انشاء الله به زودی در همین جمع مفرح با گوشت و لوبیا و برنج و شکلات مبادله می کنیم و از شخصیت فرهنگی خود دست می کشیم کلا. جمعمون طبعا زنانه است. شمام خودتون، واس خودتون سواپ راه بندازین خوب. مگه چیه؟

پ.ن : صبح ساعت 10 تا 12 . حالا نیم ساعت این ور اون ور. سولماز جان آدرسو از دختر بگیر. شمارتو ندارم. اگه کسی آدرسو نداره شمارشو برام ایمیل کنه.

 

Responses

  1. ساعتش را هم مي گفتي خوب! آخه من صبح هاي جمعه عين احمقا ميرم كلاس زبان(انقد سر اين موضوع لج خودمو دارم!)

  2. کجا ساعت چند؟

  3. مرسی از توضیحت در مورد سواپ . اینکه توی سواپتون مواد خوراکی هم پیدا میشه برام جالبه . خوش بگذره بهتون .

  4. هيچوقت اين سواپتون با تعطيلي هاي من نمي خونه. ولي آخرش يه دفه ميام.حالا ببين.

  5. من ندارم من آدرس ندارم !!!

  6. ميگم بدليل اينكه شما من رو نميشناسيد و من هم هيچكس رو خارج از وب نميشناسم كه خودم رو بهش بچسبونم نميتونم بيام خب. ولي چون خيلي از اين سواپ شما خوشم اومد شايد من هم راهش انداختم اونوقت ولي شما حتما بيايد لطفا.

  7. آهن پاره ، كابينت شكسته ، تلويزيون خراب ، لباس كهنه ، ….، …. و … مييييييييييييييييييييخرييييييييييييييييم 🙂

  8. ديگه قرار نبود كامنت هاي منو سانسور كنيااااااااااااااااا

  9. گلي جان اينو ببين براي فيد رولينگ:http://1pezeshk.com/archives/2008/08/post_908.html البته من اون قسمت كدها رو بلد نيستم و مي‌بيني كه تو وبلاگ خودم هم عنوان اخرين نوشته مياد و نه اسم وبلاگ. اما كاربرديه اگه مشكلي بود بگو اميدوارم بتونم كمك كنم. اينم هستش : http://www.blognevesht.com/1387/01/21/blogrolling-to-googlerolling/

  10. تا حالا خودتون هم چیزی رد و بدل کردین؟

    • آره خوب داشتیم. منظورت چیه؟ قبلا هم گفتم مثلا دو تا کتاب با یک قوطی حلوا ارده. دو تا کتاب نازک با یک کتاب ضخیم حتی. یا رد و بدل کردن لباس و با کرم دست! چیزای عجیب تر هم هست.

  11. توضیحتون کوتاه اما جالب و کامل بود


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

