نگاشته شده توسط: golmaryam | اکتبر 7, 2008

در سینما اتفاق افتاد

من که به طور قطع و یقین نمی رسم برم سینما فیلم  کنعان و دعوت و سه زن رو ببینم.مجیدی اصرار نکن. اگه دو ساعت بیای بچه مو هم نگه داری نمی رم آواز گنجشک ها تو سینما ببینم. حوصله بچه کور و بی دمپایی و تو ساختمون نیمه کاره ندارم. اینارو خودم دیدم. دو روز دیگه هم که تو تلویزیون نشون میدن فیلمتمو پس از لیست حذفش می کنم. داشتم می گفتم. از اون طرف کنسرت شجریان و سیمین غانم و پری زنگنه است که اونارم نمی تونم برم بشنوم. پیشنهاد میکنم یک انسان شریف بره اینارو ببینه بیاد واسه بقیه تعریف کنه. به سبک و سیاق همون وقتا که فیلم هندی و فیلم فارسی واسه هم تعریف می کردیم. یادمه وسطاش که یک قسمتی از فیلم یادمون میومد می گفتیم : از اون طرف مثلا راج کومار اینجوری و اونجوری. بعد من فیلم شعله ، دروغگوی بزرگ، چرخ و فلک(فردین) ، بوی گندم و خیلی فیلم های دیگه رو همینجوری دیدم.

Responses

  1. ببین بگو جاریت برات تعریف کنه البته بعد از اینکه از مادر شوهر سرکوفت شنیذی و شوهرت یک فصل کتک زده بهتره ..بیشتر میچچسبه …

  2. «لی جون سیمین غانم و پری زنگنه کی و کجا کنسرت دارن؟

  3. ببين وسطاش يه تيكه اينطوري هم مي‌اومديم » آها اينو يادم رفت بگم» 🙂

  4. تنهايي رفتي مهموني…..
    بيمارستان عرفان 22355925 و 6 كلينيك غدد دكتر سيامك معيني بين مريض هم مي توني بري من 9 بهمن وقت دارم.

  5. من دوست همیشه خودم برم اما منهم نمی رسم

  6. وای این تیکه ی بچه ی کور بی دمپاییت عالی بود… امشب نشسته م و دارم همینطور پست به پست آرشیوت رو می خونم و هی لذت می برم. کارتان درست میباشد خواهر


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

