نگاشته شده توسط: golmaryam | اوت 17, 2008

تابستان گرم طولانی

 ارشک و سام  

سام و دوستی نویافته در ساحل بابلسر

 

 me,him and sea(سلام خانوم گلابی)

این نوشته دچار بعدا نوشت های بی شماری شده. خواستم ببینم این مسابقه عکس های دست دوم رو در جریان هستید؟ چون کامنت دونی نداره مجبورم اینجا یک چیزی بگم که یک وقت لال از دنیا نرم. ببینید دوستان، آخه شما که انقدر جوایز فرهنگی و این صوبتا در نظر گرفتید، یک فکری هم به حال دل جنس لطیف بکنید. یک چند تایی زیور آلات و النگو و دستبند و گوشواره جیلینگی که به جایی برنمی خوره. حوصله آدم از اینهمه فرهنگ و روشنفکری و جدیت سر می ره به خدا. یه کرم پودری، لباس  و کفشی و کیف آرایشی هم اگر بود، بهتر نبود؟ اونوقت شاید، شاید، شاد من هم -حتی- تو مسابقه شرکت می کردم. همینجوری عرض کردم.برسد به دست آقای نصیری فوتو لطفا.

Responses

  1. ای جان دلم نمکدون

  2. نمي دوني يك دفعه چقدر خوشحال شدم عكس رو ديدم ها.
    خيلي زحمت دادم ها و خيلي هم خوش گذشت. راستي sms منو گرفتي؟ پس چرا جواب ندادي؟

  3. pas chand vaghte nistid darya rafte boodid!khosh bashi khanooom

  4. باز شما رفتين سفر ……..دارم كم كم جوش ميارم ها

    راستي يك عروسي رفتم كر كر خنده بعدا راجع بهش مينويسم خيلي باحال بود

    اينقدر لاك قرمز نزن ثواب داره ها

  5. خوبی مادر سام:))) عکسا رو فرستادم به ایمیلت

  6. این عکس آخری رو که دیدم، یاد کفشم افتادم که دو ماهیه که خریدم و بعد از مدتها تنها کفشی شده که دیگه پام رو اذیت نمیکنه و دو ماه گذشته و من ازش راضیم. یادم باشه ازش یع عکس بگیرم و بزرام تو وبلاگم. شاید برای اون مسابقه هم فرستادم!! .

  7. مرسی بابت پیشنهادت.من شروع میکنم به خوندن !

  8. تا اینجا که دارم آرشیوت رو میخونم اومدم تا یادم نرفته بگم کلی حال کردم که از اون خانم های متاهل و بچه دار باحال هستی ! از اونایی که هم کدبانو و اینا هستند هم آپدیت با فکرهای فانتزی نه کسل کننده.از دید خودم تبریک میگم بهت!!

  9. نه تنها پسرهامون هم نام اند بلکه لاک پاهامون هم همرنگ اند!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

