نگاشته شده توسط: golmaryam | آگوست 14, 2008

همسر خوش بینِ من

دم غروب وسط هفته یکی از روزهای میونه تابستون که مزه بلال میده، نشستیم توی ماشین و لِک لِک کنان اتوبان نیایش رو به سمت خونه می ریم. نزدیک باشگاه انقلابیم و سرعت ماشین ها کم تر شده. نگاهم به تبلیغ بولینگه باشگاه انقلابه، وقتی میگه : باور کن هیچ چیز به اندازه یک همچین لایحه ای نمی تونه به ما کمک کنه. می گم : چه جوری؟ میگه : اینطوری رای تمام زن هارو از دست میدن. من مطمئنم برای دور بعد زنان، رای دهنده های جدی تری هستند. میگم مثل من که از تو جدی تر بودم توی رای دادن. میگه : درسته یک سری قربانی میشن، بچه های صیغه که متولد میشن، زنان آواره، ولی این چیزها فرهنگ سازی نمی کنه. اینا فقط دارن کار سیاسی می کنن و خوب یک تبعاتی هم داره، ولی آخرش همه چی به نفع زن هاست. تو دلم می گم  بالاخره یک روز میرم بولینگ. تنهایی یک ساعت برای خودم توپو قل میدم طرف اون بطری های سفیدِ طوق قرمز. حالا ببین.


پاسخ

  1. باز خدا خيرش بده آقاي شما را .فردريك كه اگر بشنوه ميشينه فلسفه بازي و سفسطه بازي در مياره و آخرش حق را ميده به اينا …….

  2. درست می گه برای رسيدن به هر حقی بايد يک سری سختی کشيد.
    مرسی بابت ديروز

  3. من یکی که از هر تغییری در ایران نا امیدم. متاسفم که اینوم میگم. به هر حال امیدوارم حق با شوهر تو باشه.

    مریم جان ممنون از تبریکت. ببخشید با تاخیر مینویسم. مرسی دوستم. در ضمن من همیشه شما رو میخونم ها فقط چون گوگل ریدری بوده کار به کامنت و اینها نمیرسید!

  4. هوم این فقط نشون میده شوهرت با طبقه خاصی از زنا در تماس بوده. آره اونا نمی رن رای بدن شایدم برن ولی خیلی از زنا حتی از این لایحه خبر نمی شن اگه بشن هم فوق فوقش می کوبن به سینه شون البته اگر سرشون هوو اومده باشه و با صدای داغ دیده میگن الهی به زمین سرد بخورن مادر که منو خونه خراب کردن. اگر سرشون هوو نیاد یا نفهمن که اومده دیگه اصلن مهم نیست.

  5. با چهل تیکه موافقم البته.

  6. بولینگ را بدون لایحه هم می توانی بازی کنی. ما حاضریم سام را نگه داریم که با دل راحت بری بولینگ.

  7. well! this stupid bill is driving me nuts not that it is the first of its kind but it definitely is the worst!
    GolMaryam jaan i am leaving my email for you just in case: Shadi1355@gmail.com

    are you planning to swap yet? i am in!

  8. اه! ببخشید ما اولش که اومده بودیم فرنگستون آی می خندیدیم به اون هایی که یک خط در میون انگیلیسی می پروندن یا هی به انگیلیسی حرف می زدن حالا شما آی بخندین به ما که دیگه فارسی شده زبون دوممون
    منظورم این بود که این لایحه احمق دیگه منو چل کرده حالا نه اینکه این لایحه یک مورد منحصر به فرد باشه (تو افتضاح اوضاع مملکت) ولی بدترینشه

    ایران هم سال دیگه طرف های اردیبهشت بعد از تموم شدن درسم میایم ولی قبلش هم یک ماه می ریم این ور اون ور فکر کنم در کل یک ماه و نیم بشه ولی شما کاری به نبودن ما نداشته باشین
    هر وقت برنامه جور شد بیاین ما هم مهمون بازی دوست داریم هم همیشه دنبال بهونه می گردیم از خونه در ریم بریم مسافرتی جایی


بیان دیدگاه

دسته‌بندی