نگاشته شده توسط: golmaryam | اوت 3, 2008

دنباله رویاهای نیمه تابستان

یادمه یک کتابی خوندم خیلی وقت پیش ها ، در مورد یک دختری  که تعطیلات تابستون با پدر و مادرش رفتن یک شهر دیگه و خونه یک خانواده دیگه موندن و کلید خونشونو دادن به اونا و اون یکی خانواده هم رفت شهر و خونه این دختره ساکن شدن. بعد ماجرای اتفاقاتی بود که تو این مدت براش می افتاد و چیزهایی که تو خونه اونها کشف می کرد و اینها. انگار انجام یک همچین کاری خیلی معمول بود براشون. حالا داشتم فکر می کردم بد نیست ما که انقدر دوست و رفیق در اقصی نقاط جهان داریم، بیایم خونه هامونو برای تعطیلات تابستون با هم سواپ کنیم. (ببین دامنه سواپ چقدر گسترده است؟) چون هرجور که فکرشو کنی اومدن به تهران و یکی دو ماه ویلون و سیلون خونه فک و فامیل شدن، خیلی خسته کننده است. آدم هرچقدر هم که دلتنگ آدم ها باشه باز هم دلش تنهایی و خلوت خودشو میخواد. ما هم اینجوری می تونیم بریم جاهای ندیده رو ببینیم. البته اگه بهمون ویزا بدن. برای شروع هم من خونه خانوم گلابی رو انتخاب می کنم! سوییچ ماشینم آویزون می کنم به جاکلیدی. پارکینگمون هم طبقه منفی سه اه ولی ما منفی دو پارک می کنیم. با نگهبان های دم در هم خیلی صمیمی نشو فقط سرتو براشون تکون بده که خیال نکنن غریبه ای. برقمون هم ساعت 12 تا 2 ظهر و یک شب درمیون ساعت 10 تا 12 میره. یادت باشه موقع خواب پرده هارو بکشی والا سر صبح با یک آفتاب کورکننده از خواب بیدار میشی. خوشبختانه خونه ما هیچ چیز مراقبت – آب دادنی، دون دادنی نداره. جارو برقی تو اتاق تهی یه  بغل کتابخونه است. دم آخری یه جارو هم بکشی بد نیست. حالا از فردای روزی که من برگشتم هی زنگ نزنی که آی در قابلمم کجاست؟ چرا ته ماهیتابه رو خط انداختی هااا. من خیلی سلیقه پلیقه ندارم. میخوای اصلا نیام، هان؟

پ.ن : لینک وبلاگم کار نمی کنه. اینم خونه خانوم گلابی : http://measer-pear.blogspot.com/2008/07/blog-post_17.html

Responses

  1. ببین اگر این خانم مورد نظر قبول کرد من میام سراغ ماشینت و آپارتمانت ……….. حوصله ام سر رفته

  2. خیلی خوبه گلمریم جون
    من عاشق این کارام- و جدی هم می گم اگه راست می گی برو دنبال ویزا دعوتنامه هم می دم برات هر گاری هم که دلت خواست می تونی بکنی اینجا من اصلا هم زنگ نمی زنم بگم چرا
    – قابلمه هام هم کلی هاشون در ندارن اصلا چون گم کردم درهاشون رو
    ولی گلدون دارم خیلی زیاد که دیگه زحمت آب دادنشون هفته یکی دو بار می افته گردنت
    ماشین هم دم دره و سوییچش تو یک صندوقچه رو میز دم دره
    سوپر مارکت هم پشت خونمونه
    ولی خوب قبلش یک هفته با هم معاشرت کنیم و حال کنیم و بعدا سواپ واقعی کنیم دیگه که لااقل همدیگه رو ببینیم

  3. سلام
    ببينم سواپ بدون ما كه اينهمه از مناطق دوردست مي اومديم خوش گذشت؟
    مثل اينكه اين تابستون قصد كردي حتماً سفر بري ها. قربونت خواستي خارجه بري بگو 6 نفريم لطفاً

  4. دختر جان يادم رفت شماره تلفن خونه و موبايل رو بهت بدم. آدرس اي ميليت رو برام بذار پست كنم.

  5. آخی گلی جون، مثل خیلی از ایده های دیگت ایده باحالی بود!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

