نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئن 18, 2008

هارمونی

می گما اگه من مانتوی خال خالی قرمز و سورمه ایم رو با کیف و کفش و شال قرمز و شلوار سورمه ای بپوشم، یعنی ملت تشخیص می دن که من کیف و کفش و شالمو با خال های قرمز و شلوارمو با خال های سورمه ای ست نموده ام؟ یا باید توضیح بدم؟

پی نوشت : آلو قلقله ریزه شوره، آلوی ریز قلقلی هست که در حین عملیات خشک کردن، شور هم شده است. احتمالا به وسیله نمک. رنگ آن سیاه است ولی شاید هر رنگ دیگری هم باشد. ضمنا بنده از منشا ناخشکیده اون اطلاعی ندارم و نمیدونم قبل از خشک شدن چی بوده.

– عزیزم من اگه از دیدارم با شما ننوشتم به خاطر این بود که گفتم با توجه به سیستم فوق سری تون شاید اصلا نخواهید کسی بدونه دیداری حاصل شده. والا  منو که می شناسی از نوک موهات شروع می کردم به تعریف کردن تا ناخن کوچیکه انگشت پات که یک وقت خدای نکرده ابهامی پیش نیاد.

Responses

  1. سلام
    پس رفته بودی سفر دو روزه دوستان رو هم دیدی؟
    سلام ما رو هم می رسوندی آبجی. نگفتی من هم دلم می خواد بیام….
    دلم آب شد جدی..

  2. گلمریم جون! من اومدم برای اون مطلب اصفهان ات که توی گودر خوندمش کامنت بذارم ولی نمی دونم چرا نیست اینجا. به هر حال خیلی حس خوبی داشت خوندنش. آدم کمبود اصفهان رفتگی اش یادش می اومد.
    🙂
    خوب و خوش باشی

  3. نه بنويس اما سيستم فوق سري را هم در نظر داشته باش مادر جان !!!

  4. migam mardom tashkhis midan vali havaset be gashtahaye efat o amniat bashe oona tashkhis nadan kar daset bedan babat tozihe aloo ham mamnoon babat ooniam ke sobh ferestadi mamnoon khomshel bood kheili.

  5. يادم رفت كلي باهات حرف داشتم ها…..


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

