نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئن 17, 2008

عنوان دونم خالی شده.

بوی سوخته اش تا اتاق کامپیوتر میاد. همون غذایی که داشتم با آب و تاب طرز پختش رو پای تلفن برای دوستم توضیح می دادم. همون غذایی که می خواستم یک روز اینجا درموردش بنویسم که : اگر دوستان عزیزی دارید که گوشت نمی خورند ولی مشکلی با غذاهایی که توشون گوشت هست ندارند می تونید اینو بپزید : اول قارچ هایی که یادتون رفته بود و مونده بود ته کشوی یخچال و داشت می گندید رو دربیارید و بشورید و چند قاچ کنید(به خخخخدا اون قارچ ها تازه بودن. کلا گفتم که ملت نرن هی دوباره قارچ بخرن) بعد بریزید تو قابلمه و سرخشون کنید. بعد یه دونه پیاز گنده و یه دونه سیب زمینی و دو تا هویج رو حلقه حلقه کنید و بریزید توی همون قابلمه هه. حالا می تونید چند تا دونه کوفته قلقلی یا مثلا مرغ و یا هر خرت و پرت گوشتی دیگه ای که د ارید به اینها اضافه کنید. بلکم شوهر و بچه تون بخوان گوشت بخورن. نکته کنکوری این غذا در آلوهایی که بهش اضافه می کنید. من همیشه چند نوع آلو بخارا و بورغانی و آلو قلقله ریزه شوره که مادر شوهرم درست کرده دارم. ولی هیچ تفاوتی بینشون قائل نیستم و یک مشت از تمامشون می شورم و به غذا اضافه می کنم. نمک و روغن هم بریز و یک قاشق رب هم توی آب حل کن و به این موات اضافه کن. آبشو یه قدی بریز که اگه پای کامپیوتر بودی و بعد از دو روز نئشگی داشتی وبلاگ می خوندی غذات ته نگیره بسوزه شوهرت طلاقت بده. حالا خود دانی.

نونوش جان من خوبم. دوباره کامنت دونیت خراب شد.

Responses

  1. مریم جان آلو قلقله ریزه شوره چه صیغه ایه کلا ؟رسیدنتم به خیر خوشم میاد من از رو نمیرم که نمیرم برات هی کامنت میذارم حالا تو وبلاگ منو دوست نداری به من چه ؟منکه نوشته های تو رو دوست میدارم و تند و تند میخونم.آقا پسرت در چه حاله؟من برای این کامنت کلی زحمت کشیدم که به فارسی باشه ها

  2. بهت نمي اومد اينقدر آشپز باشي .خواهر !!!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

