نگاشته شده توسط: golmaryam | ژوئن 3, 2008

کنسرت شجریان.

هوا ابریه. حتی خونه به شدت روشن ما هم ساعت چهار بعد از ظهر، شکل غروب شده. خونه داره کم کم شکل خونه میشه. راستی فهمیدید که شجریان 28 خرداد تا 4 تیر کنسرت داره؟ من خیلی سعی کردم که دو تا بلیط بخرم نشد.خریدش فقط اینترنتی بود. دقیقا تو ساعتی که بالاخره سایتشون درست شد و میشد ثبت نام کرد، به طرز ناجوانمردانه ای یادم رفت. فکر کنم همش به این خاطر بود که بی مرامی کردم و اینجا حرفی ازش نزدم که دست کم شه. اونوقت اینطوری شد. البته بیشتر به خاطر علی می خواستم. چون من با همه اون چیزایی که شجریان می خونه که حال نمی کنم. کلا از چهچه زدناشم خوشم نمیاد. ولی بعضی کاراش مثل دل شدگان، شب سکوت کویر، معمای هستی رو دوست دارم. مثلا اون های های های دل تنگ من و خیلی دوست دارم که عمرا توی کنسرت اجرا نمی کنه. بعدش من موندم تو این سن و سال برای 8 شب اجرای پشت سر هم توان داره یا نه؟ امیدوارم داشته باشه و هرکی رفت حالشو ببره. خدای ما هم بزرگه. بلکه ام کسی یه دونه بلیط اضافه داشت و داد به ما.

پی نوشت شب هنگام دیروقت : یک فیلم گذاشتم که با خواهر و خواهرزاده ام ببینم.  حتی ساده ترین فیلم ها که وقتی تنهایی می بینی شون به نظر بدون مشکل میان، در جمع خانواده مورد دار میشن. فیلمی که انتخاب کردم  اسمش  me,you and every one we knoweبود. یکی از شش فیلمی که گرفتم تا این چند روزه ببینم. اولیش رو دیشب دیدم. secrets and lies. قشنگ بود. دوست داشتم.بعد از مدتها آخر یک فیلمی گریه ام گرفت. این دومیه رو تو  سایت  imbd کمدی معرفی کرده بود. با یک عالمه جایزه از کن و گلدن کلاب و اینها. نیم ساعت اولش که هیچ چیز خنده داری نداشت. فکر کنم مثل فیلم های ایرانی بود که میرن فستیوال کن. خیلی روشنفکرانه به نظر می رسید. حالا کی وقت کنم بقیه شو ببینم. وقتی کنار تلویزیون و دی وی دی پلیر  مهمون خوابیده و کامپیوتر هم دی وی دی نمی خونه؟

راستی کسی هست که اینجارو بخونه و بدونه که چه جوری میشه عکسی رو که تو کتابخانه پرونده های چند رسانه ای(توی وردپرس) ذخیره شده توی یک پست نمایش داد؟ و حوصله داشته باشه جواب بده ایضاً؟

Responses

  1. salam man hamedan dars khoondam agar hamedan boodid shayad hamidigaro didim! donya vaghean koochiktar az inharfast hata pish oomade ke ma inja kasai ro etefaghi bebinim va bahashoon ashena ya hata famil boode bashim!dar morede parastaran too weblogam minevisam chon be in serial ehsase dein mikonam har chand mozooe asli kheili avaz nashode ama ravabet kheili neshoon dadae nashode va shookhiashoon motmaenam ke kheilihash kolan avaz shode ama baz ham man iranisho ba oon duble ziba kheili doost dashtam.az ashnai bahat khoshvaghtam va cheghadr ino doost daram ke har rooz mishe 1 adame jadido peida kard too in weblogestan.

  2. in swap kardanetoon kheili kare jalebie inja ham mardom vaghte asbab keshi ya haminjoori haraz gahi garage sale mizzanan va vasaeleshoono midan mire hata be gheimate kheili pain va hame ham khoshhalan.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

