نگاشته شده توسط: golmaryam | مه 18, 2008

1- به نظر شما آپشن های آدم برای خوردن صبحونه چیه؟ به بچه چه چیزایی میشه به عنوان صبحانه داد؟ من هر روز باید برای سام صبحانه بدم ببره مهد. اینه که تکراری بودنش خیلی به چشم میاد.

2- کتاب «در رویای بابل» رو تموم کردم. من فکر می کنم که مرحوم ریچارد براتیگان با مرحوم مارسل پروست الان تو عدن کلی با هم مراوده دارن. به گمونم مارسل با توصیف های ریچارد خیلی حال کنه. الان کتاب دم دستم نیست براتون مثال بزنم. حالا بعدا عرض می کنم خدمتتون.

3- دیگه اینکه آدم وقتی یک مشت دوست و رفیق وبلاگی نادیده داره، تو هر اتفاق و پیشامدی دنبالشون می گرده. مثلا می ری خونه جدیدو ببینی، چشمت میفته به پسر مستاجر قبلیه که تازه عقد کرده. پیش خودت فکر می کنی شاید این آقای بابهانه باشه که تازه مزدوج شده. بعد یادت می افته که خانواده ایشون تو شمال بودن و اینا جنوبی ان. یا مثلا تو تاکسی که نشستی و یه خانوم باردار میاد میشینه کنارت، پیش خودت فکر می کنی که شاید همین ناتالی خانوم خودمون باشه. بعد که شروع می کنه به حرف زدن با موبایلش، می فهمی که صداش با صدای نرم و نازک دوست نادیده تو زمین تا آسمون فرق می کنه. خلاصه عالمی داره این رفاقت های وبلاگی ما.

4- اسباب کشی هم خوبه. کلی چیز هست که باید دور بریزی. هی باید خودتو سبک تر کنی تا جاشی تو خونه جدید. آخر این هفته شایدم اول هفته بعد میریم خونه تازه. جمع کردن کاری نداره، به نظرم سختی اش پهن کردن وسایل و چیدنشون تو خونه تازه است.

Responses

  1. خونه ي جديد مبارك! ببين اينا به دردت ميخوره:

    • نان و كره و مربا و چاي
    • نان و كره و عسل و چاي
    • نان و پنير و گردو
    • نان و تخم مرغ و پنير

    • 2 عدد بيسكويت با يك سيب
    • يك تكه نان و يك موز
    • يك تكه نان با 2عدد خرما
    • يك تكه نان با يك عدد سيب زميني متوسط يا 2 عدد هويج پخته شده
    • نان و نصف تخم مرغ پخته شده
    • نان و پنير و خيار
    • يك پياله شله زرد
    • يك نعلبكي حلوا
    • 10 عدد پسته ريز و نرم شده همراه با يك فنجان آب ميوه
    • 7 عدد بادام ريز و نرم شده با يك فنجان آب ميوه
    • نصف ليوان ماست با يك عدد خرما و يك تكه نان
    • يك تكه نان با كمي كره و پنير
    پسر من از پسر شما كوچيك تره خونه هم هست بيشتر صبحا فرني ميدم بهش با چهار مغز و عسل وخامه!

  2. 🙂 پس مي‌ري خونه‌ي جديد، من هميشه عاشق جابجايي و چيدن دوباره‌ي وسايلم!

  3. سلام
    نون و پنير و گردو – نون و كره و عسل – نون و كره و مربا – نون و پنير و تخم مرغ – كورن فلكس و شير كه احتمالاً خودت همه رو بلد بودي.
    از بچگي عاشق كتاب بودم ولي تازگي ها اصلاً وقت نمي شه آنقدر كتاب نخونده و نصفه خونده كنار تخت گذاشتم تا اينكه علامت هاي همه رو در آوردم و گذاشتم توي كتابخونه شايد ارشك كه بزرگتر شد وقت بشه.
    خوبه منو ديدي اشتباه نمي گيري خدا نكرده. حالا اگه منو تو خيابون ببيني ميشناسي؟
    اينقدر دير اسباب كشي مي كني كه ديگه من نيستم تو پهن كردن كمكت كنم تا ببيني چه كدبانويي هستم من.

  4. منم چند روز پيش يك دختر شوخ و شنگ و شنگول و منگول ديدم .فكر كردم تويي ……..يك وارمر شكسته دستش بود ميخواست قالب يك نفر بكنه

  5. آنتاليا رفتم .يك جاي ديگه پيشنهاد بده ..دلم ميخواد برم تونس اما فردريك ميگه » آهاي اهالي تونس مگه پونز تو كو*نتون ست !!!!

  6. راستش از وقتی که وبلاگت رو می خونم همش احساس می کنم همین دور و برهای خونه ما هستی نمی دونم چرا؟؟

  7. No way ………try again !!!h

  8. بيخيال بابا ….من سرم بره announimity نميره


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

