نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 23, 2008

وقتی از عشق حرف می زنیم، از چی حرف می زنیم؟

زنگ می زنه که یک دقیقه دیگه اونجام. میای پایین سوییچو بگیری یا بدم به نگهبان؟ میگم بده به نگهبان. تلفنو که قطع می کنم پشیمون می شم. میرم سمت آسانسور و خدا خدا می کنم دیر نرسم  که رفته باشه. میرسم دم در، می بینمش که حیرون داره اینور و اونرو نگاه می کنه. نگهبان نیست. سلام می کنیم و چاق سلامتی.  دیشب دیر اومد و سام بیدار نبود.امروز زودتر اومدم سر کار و پدر و پسر با هم صبحانه خوردن و بازی بازی. میگم : میز و صندلی رو سرچ کردم، تو دلاوران هست. شاید امروز مرخصی بگیرم برم ببینم، یا صبر کنم با هم بریم؟ میگه : امروز که وقت نمی کنم. میگم س مشخص نکرد کی میان خونمون؟ میگه نه، یه زنگی بهش بزن. باشه، کاری نداری؟ نه عزیزم، خداحافظ ..

پی نوشت : دیدم بدجوری از پست های قربون شوهر رفتن و از پی پی بچه حرف زدن که از مشخصه های درمان ناپذیر وبلاگ نویس های خانومه عقب موندم، اینه که گفتم بیام سر صبحی خیال خودم و شمارو راحت کنم. حالا ایشالا تو یه فرصت  دیگه  پی پی سام رو به بحث و مجادله می گذارم. باشد که همگی رستگار شویم.

پی نوشت بعدی : تیتر هم که عنوان یکی از داستان های کوتاهه ریموند کارور عزیزه. این داستان رو خیلی دوست دارم.

Responses

  1. قربون صدقه هم چیز خوبی است به شرطی که همش یکطرفه نباشه.

  2. میگم خوبه که نگهبان نبوده، وگرنه این پروسۀ قربون صدقه رفتن انجام نمیشد (چشمک).
    پی پی سام و هم بنویس که همه بیایم کارشناسیش کنیم

  3. خدايي اون ميزه كه كاغذ داشت خيلي بي نظير بود —

  4. خيلي خوب مي نويسي , حتما ادامه بده , من وبلاگ نویسی رو رها کردم و الان پشیمونم .

  5. سلام
    دیشب آنقدر خسته شدی که نیومدی سر کار؟ تولد گل پسرتون مبارک باشه .انشاله 102 ساله بشن ایشون.

  6. سلام.خوبي؟يه چيز بي ربط مثل هميشه.اوون وبلاگ در مورد غذا كه يه اقاي شيرازي بود كدوومه؟

  7. ها ها ها (:

  8. قبلی نصفه موند! اومدم بگم کلی خندیدم


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

