نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 22, 2008

پست توضیحی، تونس و رویاهای دست یافتنی..

بس که همه دوستان کامنت دانی های مشعشع و فرخنده ای دارند، من مجبورم از همین تریبون پاسخشان را بدهم. فرنایس جان من که نگفتم از این مدل تونس رفتن حال نکردم. اتفاقا بسی لذت بردیم. چون من  فقط دنبال این بودم که موهام تو باد تاب بخوره و بیاد تو صورتم که شد. کسی بهم تذکر نده که نداد. هر چند که دیدن پلیس و ماشین پلیسشان کمی ضربان قلبمو تندتر کرد. بعد هم دلمون میخواست که بریم کافه و رستوران و با فراغ بال نوشیدنی بخوریم که خوردیم. تلفن کاری نداشته باشیم و اینها. فقط شرمنده دوستانی شدم که انتظار سفرنامه داشتند.آقای بلت عزیز، ما به سیدی بوسعید رفتیم. توی باد شدیدی که می وزید و کلا مارو از جا به در می برد رفتیم بالا. از همون مغازه های مذکور خرید کردیم و در قهوه خانه نوک خیابون هم چای و قهوه خوردیم و احساس زندگی و زنده بودن کردیم. ولی خوب سوس و باقی قضایا رو نرفتیم. یعنی با بچه کمی سخت بود. می فهمید که، کمی. این شد که نرفتیم و فقط پرسه زدیم. کلی حال داد. به  خانوم محترم سلام مخصوص برسانید. مرسی بهترم. سال نو مبارک.

Responses

  1. عزیزم من که نگفتم حال نکردی. اتفاقن من هم گفتم حال کردی, مدل حال کردنش متفاوت بوده. من خودم جزو اون دسته ایم که کلی مشعوف بودم از این سفر.
    نادر خان اگه گذارتون اینجا افتاد : اینکه نوشتین موافق نیستین رو با من بودین یا گلمریم ؟ من منظورم این بود که نه از نظر جاذبه شهری مثلن با پاریس قابل مقایسه است, نه برای اون دسته از آدمهایی که دنبال خرید مریدن مناسبه. تونس مخاطب ( /مستقبل؟ /یا چی؟) خودش رو داره که من هنوز هم میگم برای اغلب کسانی که از ایران میرن جزو اولویتهای اول نیست. شما خودتون رو هم لطفن در این تقسیم بندی من قرار ندین :)) ارادت بسیار.

  2. سلام
    چه یهو اینهمه مطلب نوشتی اینا همه از مریضی است؟
    ما پنج شنبه تولد بازی داریم و من این بار خیلی ساده گرفتم. ارشک که از دیشب داره با کادوش جلو لجو حال می کنه.
    بهتر شدی حالا؟ من هنوز سینه درد دارم و سرفه می کنم. گمونم دارم سل می گیرم

  3. ظاهرا خيلي ها با كامنت دوني من مشكل دارند .بايد ادبش كنم

  4. اون بالا قابل مقایسه نیست بوده !!!!

  5. آها . آره خب. معلومه حواسم اصلن سر جاش نیست. نه؟


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

