نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 19, 2008

مکینانه!

من هم مریض شدم، مریض شدنی. از این عطسه ها که قطع نمیشن و نمیدونی چشماتو که باز می کنی به گاردریل اتوبان زدی با به ماشین بغلی. خوشبختانه به هیچ کدوم نزدم ولی هنوز خوب هم نشدم. صبح کله سحر هم کپسول چرک خشک کن خوردم با شکم خالی، همش گلاب به روتون حالت تحول و اینها دارم. حالا ولی بهترم. بعد عمری یک پنج شنبه و جمعه رو بدون مهمون و مهمونی رفتن سر کردیم. تو خلوت خودمون. تو همون سادگی روزمره و دونستن همه چی و بدون کشف هیچ رازی، -سلام مکین بانو جان، اقر به خیر-روزمونو گذروندیم و فیلم دیدیم.با چشمای نیمه باز به تحلیل های آبگوشتی و چلوکبابی مون از my blueberry nights ، بعدش ماجرای آنتونیونی و بعدتر هم 27dresses ، گذروندیم.

Responses

  1. ايشالا زودتر خوب شي مادر. مواظب خودت و سام باش.

  2. آخي! حالا مطمئني از اين حساسيت هاي فصلي عجيب غريب و پيشرقته نيس؟ الکي چرک خشک کن نخورده باشي.
    بعدشم يه دو تا عکس از تونس بذار اين جا ديگه. خب چي مي شه مگه؟ کلي خيال بافتيم که چه شکلي بوده اون جا و کلي منتظر پستاي بلند بالا از اون جا بوديم.

  3. هميشه تو سختي هاي زندگيم كه زياد هم بودن محكم وايسادم و بقيه رو هم با خودم سرپا نگه داشتم ولي اين فسقل خان حسابي منو نشونده سر جام.
    تولد ارشك 6 ارديبهشت است سام كي 2 ساله ميشه؟

  4. يك پني سيلين 1200 بزن .خلاص ..ايكي ثانيه خوب ميشي فقط چند روز لنگ ميزني

  5. ببخش به خاطر لحن مردانه‌ام…چه كنيم ديگر پيرزني مثل من كم كم مي‌رود به سمت مردانگي…يك پيرزن ريشو را فرض كنيد…مي‌خواهم تصويري دقيق از خودم بدهم به شما…بگذريم….اين‌ها شوخي بود و با لحن محبت‌آميز بخوانيد. يك وقتي خيال نكنيد نيش و كنايه‌اي بوده…در اين فضا و اين روزها بيش‌تر از هميشه به دوست و ياري‌گر نيازمنديم….به مطلب لينك هم كه بدهيد لطفي بزرگ كرده‌ايد.

  6. نکنه من چشمت زدم!;) حالا بهتری؟


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

