نگاشته شده توسط: golmaryam | آوریل 10, 2008

خوشم خوشم، چنان خوشم، که غصه مامو می کشم*

اومدم بگم که هیچ می دونستید ته دیگ نونی ماکارونی با زیره و زعفرون خیلی خوشمزه میشه؟ امتحانش کنید. بعدم اینکه امروز دوستامو می بینم و هیجان زده ام. این قراریه با هم کلاسیهای مدرسه مون که اولین (یا تقریبن اولین) پنج شنبه هر فصل همدیگه رو می بینیم. با وجودیکه بیش از دو سال از اولین باری که رفتم سر قرار می گذره و من هر سه ماه رفتم و بچه هارو دیدم، ولی هنوز هم روز واقعه بسی مسرورم. شاد و سبکبال. حتی اگه تو بدترین حال و روزم باشم باز هم دیدن دوستان قدیمی حالمو حوّل می کنه -سلام خانوم مکین، کلی حال داد امروز خوندن پست های نوروزی شما- .

هرکاری می کنم نمیتونم عکسی از تونس دانلود کنم و بذارم اینجا. ببخشید. ضمنا قیمت تور برای هر نفر (7 شب و 8 روز) البته روی 6 روز کامل حساب کنید. چون روز اول و آخر توی راهید. با صبحانه و شام و 4 گشت با ناهار یک میلیون و چهارصد هزار تومان بود. ولی تو خود تونس چیزی برای خرج کردن وجود نداره. اگه دیوونه خریدید، به تونس نرید. چون به جز یک سری خنزر پنزر و کاشی و کارهای چوبی چیز خاصی نداره. تازه همونم باید مراقب باشید که سرتون کلاه نذارن. فقط جای خوش گذرونی و آرامشه. البته جاهای دیدنی و تاریخی زیادی داره. ما تو شهر حمامت بودیم که به نظرم بافت سنتی و قشنگی داشت. مرکزش هم شهر تونسه که یک ساعتی با حمامت فاصله داشت. بعضی ها که بدون شاپینگ سنتر اموراتشون نمی گذشت یک تور خرید رفتن تونس ولی کلا قیمت همه چیز در مقایسه با تهران بالاتر بود.

* تیتر این پست یک ترانه است از راستین. شنیدید؟ خیلی قشنگه.

 

Responses

  1. خیلی جالب توصیف کردی آدم دلش می خواد بره تونس
    مخصوصا اون غذای 30 دیناری& که اگه تو ایران بخوری فکر کنم بشه 300 دینار!
    خوش باشید
    آپم

  2. اون قراراتون جالبه، اما ترانه‌ی شهیار قنبری با صدای راستین یه چیز دیگه‌س، مگه می‌شه شهیار ترانه‌ی بد داشته باشه؟

  3. سلام
    قضيه خيي سخته ؟ برام يك كم توضيح ميدي؟
    چه جوري ميشه برات كامنت خصوصي فرستاد؟

  4. قربونّ‌تون. خواهش می‌کنم قابلی نداشت.

  5. خوشبختانه منفي بود صد تا ممنون از شماره ات.

  6. با این تعریفی که تو از ته دیگ کردی بدجوری هوس کردم همین الان برم یک ماکارونی بپزم

  7. سلام.
    مرسی!
    راستی تو فرزانگانی بودی ؟
    73 ؟؟؟؟

  8. میدانی گلمریم عزیز. اینکه خاطره ها کمرنگ میشوند به مرور زمان چیز خیلی جالبی نیست … به هرحال اسم و فامیلت ( که در ایمیلت بود) به نظرم بسیار آشناست. من 78 ای ام. یعنی ما که جیزقیل و ریزقیل مقنعه سورمه ای بودیم , شما برای خودت خانمی بودی!
    ولی میدانی که خاصیت دختر بچه هاست که دخترهای جوان بزرگتر از خودشان را خوب به خاطر دارند. شاید میشناسمت به چهره. نمیدانم. گفتم نام و فامیلت برایم آشناست… به هرحال یک جایی در آن حیاط دراز دوست داشتنی هم را دیده ایم….
    بعد هم , این خاصیت من است ,با دیدن فرزانگانی ها به وجد می آیم. خیلی زیاد. همین 🙂
    ارادت.
    فرناز


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

