نگاشته شده توسط: golmaryam | مارس 9, 2008

گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست.

من به احترام این خانوم آیدا خانوم پیاده سر تعظیم فرود میارم. تا به حال فقط روزانه میخوندمش. نمیدونم چطور شد یه هو رفتم سراغ آرشیوش. مسحور شدم. اگه یه روز مونده بودید تو کار خودتون که چیکار کنید ونمیدونستید، همانا برید سراغ آرشیو این پیاده رو. من که دیگه احساس پوچی می کنم از نوشتن این جفنگیات. یاد اون جوکه افتادم که یکی از همشهریای ما میره به یه خانوم خوشگلی میگه: ببخشید خانوم شمارو زاییدن؟ خانومه میگه : وا خوب معلومه، منظورت چیه؟ طرف برمیگرده میگه: اگه شمارو زاییدن پس مارو ریدن!

پی نوشت: عاشق این گفتگو نوشت هاش هستم. امتحان کن. 

پاسخی بگذارید

دسته‌ها

