نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 28, 2008

نصفه نیمه

خانوم شین عزیزم، من از تو بی نهایت متشکرم که سر صبح منو ساختی و باعث شدی از ساعت شش تا هشت صبح برم تو آشپزخونه و کاری رو که مدتها بود میخواستم انجام بدم وهی امروز فردا میکردم، در کمال رضایت و صحت عقل انجام بدم. بالاخره رفتم اون جانونی پر از خرت و پرت و داروهای سام رو که پسره مدام باهاشون ور میرفت و رو اعصابم بود، پاکسازی کردم و انتقالشون دادم به یک کابینت دور از دسترس. بعد قوطی نخود لوبیاهارو از این کابینت یه دره هه که سام مدام باز و بستش میکرد درآوردم و گذاشتم تو اون کابینت دودره هه که درشو با کیسه پلاستیکی بستم. بعدشم زیر جانونی رو و روی پیشخون آشپزخونه رو با یه ماده ضدعفونی کننده که البته تاریخ مصرفش تموم شده بود ولی حتما بالاخره یه تاثیری داشته، تمیز کردم. بعد هم سه تا چایی تازه دم رو فرت و فرت خوردم و نون خشک هارو برای کفترا ریز کردم و ریختم پشت پنجره و تماشاشون کردم که چطوری اومدن و سر سیم ثانیه ترتیب همشو دادن. یه دونه تخم مرغ هم برای سام پختم که وقتی بیدار شد بخوره. اگه بخوای نقش خودتو در این فرایند دو ساعته بدونی باید بگم که پست اخیرت کلا منو برد تو فکر و از اونجایی که وقتی دارم فکر می کنم حتما باید یه کاری با دستام انجام بدم، افتادم به جون آشپزخونه. الانم که نشستم و دارم اینارو می نویسم آفتاب دراومده و سام هم بیدار شده و داره ورجه وورجه می کنه و حرف می زنه.

Responses

  1. ها؟! برم بخونم ببینم رو آشپزخونه منم اثر می ذاره یا نه! الان من و امیر داریم مفصل می خندیم!! انگار این واکسن رو خودم بی اثره!! قربانت

  2. بعضي پستها روي من اثرات انفجاري داره !!!!

  3. خب بله البته اون حس شما هم واسه خودش خیلی قابل درک و قشنگه. امید آینده ی فردا… رو از نوشته‌ی خودت برداشته بودم خب دختر جان 😉


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

