نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 26, 2008

خاله زنکی، از هالیوود.

دیشب نشستم و تکرار مراسم اسکار رو -البته نصفه نیمه- دیدم. من تا به حال برنامه ای با اجرای جان استوارت ندیده بودم. چقدر خوشاینده. چقدر اینا(خارجی ها دیگه) جنبه دارند.جیمز استوارت داره فیلم هایی رو که کیت بلانش بابتشون نامزد شده معرفی می کنه و صحنه هایی از فیلم «الیزابت «و  «من آنجا نیستم» رو پخش می کنن. بعد میگه این خانوم تو no country for old men هم بازی کرده. بعد عکس سگی رو توی این فیلم نشون میدن و  بغل عکس نوشتن : cate! 

دیگه اینکه بارداری نیکول کیدمن خیلی جالب بود. بالاخره ما نفهمیدیم نیکول بچه دار نمیشده یا کتی هولمز سر تام کروزو شیره مالیده یا دوا درمون کردن خوب شدن یا نذر امام زاده داوود داشتن یا چی؟ شوخی جیمز استوارت با خانوم های هنرپیشه باردار هم خیلی بامزه بود. آنجلینا جولی رو بگو! حالا نیکول و جنیفر لوپز و کیت بلانش وقتش بود ولی اونکه تازه با من زاییده بود!

راستش اولین باری بود که اسکار میدیدم و از این همه هماهنگی و برنامه ریزی دقیق خوشم اومد. البته 80 سال برنامه است، مال همین امروز و دیروز نیستش که. اون ارکستری که طبقه پایین اجرای زنده داشتن، اجرای موسیقی گروه هایی که نامزد فیلم های موزیکال بودن (خصوصا اون دختر بچه 11 ساله سیاه پوست که معرکه بود)، طراحی صحنه و خلاصه همه چیش از نظر من ندید بدید جذاب بود. تازه اونجاشم که برنده جایزه نقش مکمل، هاویر باردم از ذوقش مامانشو بغل کرد و بوسید(چه مامان جینگولی هم داشت با یک عالمه انگشتر و النگو و گردنبند) و رفت روی سن و به زبان اسپانیولی کلی مامان مامان کرد، اشک تو چشام جمع شد و فکر کردم یه روز سامِ منم میره روی سن (حالا مثلا اسکار) و در حالی که کلی خارجی دور و برمونو گرفتن به فارسی میگه مامان جون دوست دارم!

خلاصه خیلی ماه بود.

Responses

  1. یادت باشه تو مراسم جایزه گرفتن سام (اسکار 227 خوبه؟) جینگولی نباشی که یه وقت مردم پشت سرت حرف در می آرن.

  2. سلام
    مگه تو چي كم داري از آنجلينا جولي خواهر.ميگن تفاوت بچه ها بايد 3 سال باشه پس وقتش است.(;

  3. بسیار با وبلاگت حالیدم . بلینک عزیزم . من هم میلینکم

  4. توی اسکار 17 سال بعد که پسرت ازت تشکر کرد یادت نره ماها همه تشویقت کردیم ها!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

