نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 25, 2008

بی حال و بی خیال

حس نوشتن که ندارم، فقط خواستم بگم که اگه فیلم سنتوری مهرجویی رو دیدید، در صورت تمایل میتونید به این شماره حساب مشترک مهرجویی و تهیه کننده پولشو واریز کنید. یعنی چی هی مال حروم بینی؟ ا؟ حالا خود من که نمیخواستم ببینم، کله ام گرم بود، وسطاشم خوابم برد. فقط یه جمله شعاری لوسی از گلشیفته فراهانی یادمه در مورد اینکه این مملکت بسوزه یا بمیره که هنرمنداش مجبور میشن برن عملی شن. خوب با وجود اینکه خیلی جمله شعاری مسخره ای بود، ولی همینجوری تو خواب و بیداری دلم گرفت از شنیدنش. راست میگه خوب بنده خدا! حالا اگه دوست داری برو ببین ولی من که خوشم نیومد. آهان راستی شماره حساب:

شماره حساب : 0116407795 (بانك تجارت شعبه چهارراه پارك كد032 ) به نام فرامرز فرازمند و داریوش مهرجویی

 

Responses

  1. سنتوري رو نديدم ولي بجاش پرسپوليس رو ديدم كه از همه چي اش از رك گويي اش از نبود اغراقش و مهمتر از همه تكنيك انيمشن سازي اش خوشم اومد. زياد با كارهاي جريان تجاري هاليوود حال نمي كنم. از سينماي اون خطه بيشتر كارهايي رو كه مي رند ساندنس دوست دارم. چند وقت پيش يه فيلم ساندنسي ديدم به اسم thumbsucker. محشر بود!اين فيلم redacred برايان دپالما هم خوب بود. البته نه اون نسخه جشنواره فيلم فجر و اسلاميزه شده اش كه حساب كن با دو بار سانسور از سوي خود آمريكا و بعد ايران چي ازش مونده بود. يه چيزي شده بود شبيه كلاژ تصويري. معني اين فيلم يعني سانسور نشده و دپالما تو يه مصاحبه اش كه من ترجمه كردم و تو ويژه نامه چاپ شد گفت سانسور نشده من همه جوره سانسور شد و اين مثل اينكه كار دنياست!!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

